HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

cross hétfő

jayworkout 2012.09.17. 21:12

kaptunk termet! király volt. baromira elfáradtam. nagyon "súlyos" edzés volt :D

1. felhúzás
először a mozdulat gyakorlása kis súllyal
aztán egyeket húztunk fel és úgy mentünk fel kb 80 kilóig. a vége sem volt megerőltető még nekem.
állig húzás 3 x 10 - nem túl nagy súllyal

2. traktorkerék elemelés és döntés - ez poén volt

3. a.
10 ugrálókötél - 30 tapsos fekvőtámasz - na gondoltam, én leszek a menő, megcsinálom egyben. kész is lettem, sokkal hamarabb, mint a többiek - HÁÁ. erre jön Morpheus: kész is vagy ... - itt elkezdtem válaszolni, hogy ig - ő pedig folytatta: a 3 körrel? úúú... 3 x 30 tapsos fekvőtámasz, ez komoly? szenvedtünk és ordítottunk. 7 perc 34 lett az eredményem

b. hídtartás (plank) súllyal - kifáradásig
súly nélkül még 1 perc

4. [10 thruster - 20 felülés] x 3
kegyetlen gyakorlat, pedig még most nem is volt valami nagy a súly. de égett a vállam rendesen.


Lakoma: saláta, csikóstokány rizzsel, csirkemelles hagymás rántotta (250g csirkemell, 20 tojás)


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr264784271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása