HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

Utolsó kommentek:

Besenyeiné K. Nóra 2017.02.22. 22:12:04

@n80qd:

Sziasztok!

Elég sok ötletet merítettem a blogból, én is elhamarkodtam a fogyást, 2,5 hónap alatt adtam le 20 kilót és nekem is meggyűlik a bajom a bőrfeszesítéssel....

Ez a kollagén felkeltette a figyelmemet, próbálta valaki ezt a külföldről behozottat?
Megbízható, minőségi?

Előre is köszi.

Bejegyzés: mit csináljak a megnyúlt, lógó bőrömmel gyors zsírveszteség, fogyás után?

Háel88 (törölt) 2016.12.02. 19:23:51

Jó tény feltáró kérdések és válaszok. :D

Bejegyzés: interjú velem

Dániel Rónaszéki 2016.10.14. 19:22:53

Szia!
Az a kérdésem jó-e így az összeállítás?

A. Fekvőtámasz-guggolás
B. Lábemelés-híd
C. Kézenállásban fekvőtámasz-guggolás
D. Húzódzkodás-híd
E. Futás
F. Kerékpár
G. Pihenő nap

Azért van benne két híd, mert a hátból le vagyok maradva, és guggolásból azért, mert jó lenne kocsikat átugrálni.:)

Bejegyzés: Edzéstervek

Jozefkó Ferenc 2016.05.05. 16:54:32

Kamehameha legjobb

Bejegyzés: öltözködjünk!

jayworkout 2016.01.08. 10:13:29

@bg23377: igazad lehet igen, visszatekintve már én is úgy gondolom, hogy nem csak bőr volt akkor. de természetesen az is.

Bejegyzés: mit csináljak a megnyúlt, lógó bőrömmel gyors zsírveszteség, fogyás után?

bg23377 2015.12.07. 20:48:25

Hali.
Biztos hogy az csak bőr?
Ott a csípő-has környékén tűnik el utoljára a zsír,az a legmakacsabb.A bőr szerintem sokkal vékonyabb,nem lehet "belemarkolni"
Csak mert én épp most járok ebben a cipőben,"fél kockahas-sörhas",hátamnál csípőmnél meg bele tudok markolni a zsírba,többi lábaim mellkasom karjaim meg teljesen szálkásak.
2 hónap alatt fogytam 80kg-ról 60-ra(sajnos,tudom nagyon rövid az a 60 nap 20 kilóra,de nagyon el voltam keseredve,egy gramm izom nem volt rajtam,és egy zsírkupac voltam)

Bejegyzés: mit csináljak a megnyúlt, lógó bőrömmel gyors zsírveszteség, fogyás után?

djemcee 2015.08.26. 15:02:10

tiszteletem!

Tudom más tolla, de az alapot megadja, mivel elég kretén vagyok hogy egy koplex normális edzéstervet lehozzak magamtól így megkérdezném erről a blogról a véleményed ,tudom nem rám van szabva, de követhető?

kissg-calisthenic.blogspot.hu/2011_10_01_archive.html

Bejegyzés: Edzéstervek

Albitraining 2015.08.02. 23:07:58

Szia! Te a sorozatok közt mennyi pihenőt tartasz?

Bejegyzés: a lehetetlen nem létezik

Henrik Barsy 2015.03.19. 15:28:18

Tetszik a cikk és sok érdekességet olvastam, viszont pár dologgal nem értek egyet.
Pl azt mondod egy bizonyos szint után nem lehet fejlődni a fegyencedzésben.
Hova?! Minek?!
Egy maratonista sem futja le a távot 2x vagy 3x, csak büszke.
Csináld amire képes vagy, de életed végéig!
Az aránytlanul nagy izmok nem egészségesek, sőt veszélyesek az ínszalagokra.
De pl kihagytad, hogy a testépítők 80-90% kokszol, tökmind1 bevallja, vagy sem (én ide sorolok mindent, pl.zsíregető, kreatin, stb.).
Egy a lényeg!
Rengeteg izületi sérülést szereztem a konditermekben, pedig nem vagyok hülye és jó tanáraim voltak, viszont "nemlétező"
Paul könyve teljesen meggyőzött, ráadásul tényleg gyógyítja a sérüléseket hosszùtávon (tapasztalat, nem rizsa).
Arról nem is beszélve, hogy amíg a súlyzóknak néhány évtizedes múltja van, a calisthenic-nek néhány évezredes...
Egyébként meg Paul sem zárkózik el a súlyoktól, csak éppen nem támogatja.
Nem mindegy!

Bejegyzés: izomépítés, erőnövelés - fegyencedzés vs. súlyzós edzés

jayworkout 2015.01.05. 18:27:48

@Albert József Székács: teljesen jó lehet, próbáld ki :)

Bejegyzés: Edzéstervek

Albert József Székács 2015.01.05. 16:00:12

Szia!
Mi a véleményed erről az edzéstervről?:
1.nap: [fekvőtámasz-guggolás-húzódzkodás]x3
2. nap [híd-lábemelés-kézenállásból fekvőtámasz]x3
ezek után egy pihenőnap és így tovább

Bejegyzés: Edzéstervek

jayworkout 2015.01.03. 15:15:14

@Kermelin: szia,
-igen
-nincs elírva, háztól vettük mindkettőt, falun
-ez a téli lista, alapvetően megállja a helyét. nem a legnagyobb egészségkirályság a világon, de jó alap.

Bejegyzés: mennyibe fáj az egészséges kaja?

Kermelin 2015.01.03. 10:08:10

üdv,
érdekelne hogy:
- ez a harcosok étrendje szerinti kajalistád volt?
- a húsmennyiség nincs elírva? :D a pénz alapján a csirke 2 kg-nak tűnik, a sertés is hasonlónak. én ezt megeszem 1-2 hét alatt :D
- illetve utólag mennyire tartod követendőnek ezt a listát?

Bejegyzés: mennyibe fáj az egészséges kaja?

Marcus Livingston 2014.12.28. 12:20:37

Tulajdonképpen egy dolgot kifelejtettél, ez pedig a tömegnövelés. Kezdj el izmot növelni, és akkor a bőröd megfeszül. Ennyi. Amúgy meg nem vészes az a "lógó bőr"

Bejegyzés: mit csináljak a megnyúlt, lógó bőrömmel gyors zsírveszteség, fogyás után?

jayworkout 2014.12.09. 13:43:45

szia, keresztfüggésre gondoltam, csak amikor írtam, azt hittem, hogy az a neve :)

nemethi.comxa.com/csollany03.jpg

Bejegyzés: Edzéstervek

Kornel Balla 2014.12.09. 12:46:03

hali! Maltai kereszt pontosan hogy nez ki? tudsz rola kepet? Koszi

Bejegyzés: Edzéstervek

jayworkout 2014.10.06. 07:08:18

1, a regenerációhoz biztosan nagyon jó.
2, még nem jött ki konkrét fegyenc 3. kijött egy edzésnapló és egy c-mass nevű "hogyan építs nagy izmot saját testsúllyal" könyv
3, angolul biztosan, magyarul nem tudom, h fent van e

intenzív alatt azt értettem, hogy olyan gyakorlatot válassz, ami keményen megdolgoztat.

Bejegyzés: Fegyencedzés 2. - Börtönedzés haladóknak

Simms 2014.09.28. 20:34:17

Hello Jay!

Most az intenzív edzésről kérdeznék.
Vegyük alapul mondjuk a fekvőtámaszt. Fekvőtámasznál hogy néz ki egy intenzív edzés?
A fegyencedzésben azt olvastam 2 vagy max 3 sorozatot érdemes csinálni a fő gyakorlatokból. A gyakorlatok 2-1-2 -es ütemben csináljuk és a sorozatok között annyit pihenjünk h szinte max erőbedobással tudjuk elkezdeni az újabb sorozatot.
Most akkor hol van itt az intenzívitás?

Bejegyzés: Fegyencedzés 2. - Börtönedzés haladóknak

Jenei Robi 2014.09.15. 21:07:47

Ui.:Vagy eleve a brachialis-nak van nagyobb szerepe?

Bejegyzés: a lehetetlen nem létezik

Jenei Robi 2014.09.15. 21:04:39

Hali!
Volna egy furcsa kérdésem,szerinted kb. hány százalékban vesz részt a bicepsz a húzódzkodásnál? Faterom (aki fiatal korában tornászott) leszakadt a jobb bicepsze (25 literes sajtárban melegítette a tejet gázon túrónak,lebillent és utánakapott).Nem érzett semmit, csak hogy hirtelen leizzadt, a kád fölé hajolt hogy megmosakodjon, és akkor vette észre hogy a bicepsze felugrott a vállizomhoz .Azóta is úgy van,
csak már elsorvadt, nem lett visszavarrva. A lényeg hogy pár évre rá (kb.55 évesen) megmutatta, hogy még mindig simán fölmászik az 5m-es kötélen csak kézzel (lábrugdosás nélkül). Okfejtésem: Vagy nem játszik nagy mértékben szerepet a bicepsz, vagy a brachialis szinte teljesen át tudja venni a szerepét. A vasvillát is ugyanúgy tudta forgatni mint előtte, bár jobbkezes lévén ott inkább a bal kar bicepsze dolgozik. Bocs ha túl horrorra sikerült!:)

Bejegyzés: a lehetetlen nem létezik