HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

  • Sziklai: Szia Jay! Elkezdten egy új edzéstervet, 3 gyakorlat/edzésnap, kétnapos forgóajtó leosztásban. Az lenne a kérdésem a hibrid edzéssel kapcsolatban, hogy az egykezes kézi súlyzókkal való gyakorlatok... (2017.08.08. 16:42) Edzéstervek
  • Besenyeiné K. Nóra: @n80qd: Sziasztok! Elég sok ötletet merítettem a blogból, én is elhamarkodtam a fogyást, 2,5 hónap alatt adtam le 20 kilót és nekem is meggyűlik a bajom a bőrfeszesítéssel.... Ez a kollagén felke... (2017.02.22. 22:12) mit csináljak a megnyúlt, lógó bőrömmel gyors zsírveszteség, fogyás után?
  • Háel88 (törölt): Jó tény feltáró kérdések és válaszok. :D (2016.12.02. 19:23) interjú velem
  • Dániel Rónaszéki: Szia! Az a kérdésem jó-e így az összeállítás? A. Fekvőtámasz-guggolás B. Lábemelés-híd C. Kézenállásban fekvőtámasz-guggolás D. Húzódzkodás-híd E. Futás F. Kerékpár G. Pihenő nap Azért van benne k... (2016.10.14. 19:22) Edzéstervek
  • Jozefkó Ferenc: Kamehameha legjobb (2016.05.05. 16:54) öltözködjünk!
  • Utolsó 20

váll

jayworkout 2011.12.30. 18:51

Fekvőtámasz kézenállásban - (2) - Varjútartás - 2 perc - lazán megy
                                            (3) - Kézenállás - 1 perc12 /1perc19/ 1perc15/1perc20


Bírkózó híd nehéz verzió - 2 x 30

1órától óránként vettem egy hidegvizes zuhanyt. hihetetlenül jól esik :D

lakoma: saláta, csirkeszárny tarhonyával, csirkemelles mexikóizöldséges tészta

 

Címkék: kézenállás fegyencedzés harcosok étrendje nyakerősítés varjútartás

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr253506947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angelocska 2012.10.21. 19:31:06

Nézem az eredményeidet, keresek, hátha találok valamit a kézenállásról. Látom, hogy több sorozatot csinálsz, lehet, hogy ezt rontom el? Első alkalommal is ment már 1 perc 18 másodperc, a legjobb 1 perc 23 másodperc volt, de ha előtte edzek vmire (pl. ma húzódzkodás), akkor gyengusz, ma nagy nehezen 1 perc 10 mp. Lehet, hogy azt rontom el, hogy utána megyek tovább, nem csinálom meg minimum kétszer. Tudsz valami tippet adni? Hányszor egy héten kéne szerinted rápróbálkoznom? Nagyon szeretnék fal nélkül kézenállni, és persze felnyomni magam terpeszállásból fal nélkül....

jayworkout 2012.10.21. 19:58:02

én nem értem el a 2 percet és úgy léptem tovább a fél fekvőkre, mert már nagyon régóta csináltam, és nem éreztem a fejlődést. sajnos nekem a kézenállás a legnagyobb gyengém :D szerintem csináld meztelen harcos módra: mindennap gyakorolj egyet, de ne maximum ideig, hanem csak amíg kényelmes, hogy az idegrendszered szokja. a fal nélküli kézenállást én is gyakorlom, nehéz dolog. rengeteget kell gyakorolni. a terpeszállásból nyomáshoz szerintem először az alap szabadon kézenállásban kellene megállni biztonságosan.

angelocska 2012.10.21. 20:58:35

Köszi a választ! Karhajlítással még várok, de akkor ezentúl minden edzésnapon csinálok kis kézenállást :)