HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

új gyakorlatok

jayworkout 2012.02.11. 16:59

Fekvőtámasz - (9) - Emelőkaros fekvőtámasz labdával - 10/8 mindkét kéz

Palánk gyakorlás
a földről teljes erőből toltam magam kifáradásig, ezentúl ezt mindig fogom fekvőtámasz napon

Kettlebell
videóról tanultam a dolgokat ma, minden részletre gondosan ügyeltem és lassan csináltam

Katonai nyomás - 1x 5 mindkét oldal @16kg
Lendületből nyomás 1x 5 mindkét oldal @16kg
Felrántás - 1x5 mindkét oldal @16kg

Zsolti barátom szerint ezek segíteni fognak a fekvőtámaszban és szerintem igaza lesz ;D

nagyon jó idő volt ma, gyakoroltam kint az őrszemhúzódzkodást, még mindig féloldasan, de egyre biztosabb
medicinlabdáztam is ma , szóval sportolgattam
 
Lakoma: saláta, köles, mexikóizöldség wokban, hurka 

Címkék: kettlebell palánk fegyencedzés harcosok étrendje őrszem húzódzkodás emelőkaros fekvőtámasz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr694094054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.