HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

játszótér építés 1.

jayworkout 2012.03.03. 17:26

nagyon kellemes szombat. reggel 10kor kimentem munkálkodni és 4kor lettem kész. bővíteni fogom a kis "játszóterem". összehúztam a sok szemetet, rendberaktam az egész hátsó udvart, kiszedtem 2 hatalmas gazfát és elkezdtem lebontani a régi szárítót. lesz belőle vas a játékszerekhez :) jövő héten folytatódnak a munkálatok, amikor majd apa hoz flexet. 
az újdonságok: emelkedő húzódzkodók, fekvőtamász/kézenállás állvány, korlát, bordásfal, egy állvány kötélhez, egy állvány gyűrűkhöz.

Fekvőtámasz - (9) - Emelőkaros fekvőtámasz labdával - jobb kéz 15/9 bal kéz 14/8
eléggé nagy fejlődést érzek benne. lehet, hogy az egésznapos munka jó bemelegítés volt hozzá!

Palánk gyakorlás: behúzott lábas palánk korláton, láb kitolás egyenként
a palánk progresszió is nagyon fejlődni látszik


100 teljes fekvő kihívás:  45
zsír!

Insanity 
cardio recovery

kint bográcsoztunk, nagyon jó volt :D
Lakoma: saláta, taros káposzta, pörkölt durumtészta
 

Címkék: fekvőtámasz insanity palánk fegyencedzés harcosok étrendje emelőkaros fekvőtámasz játszótér építés

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr174286355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.03.03. 18:34:46

Szia Jay,

de jó neked!

Kérünk majd képet a játszótérről!!! :)

calist 2012.03.03. 23:09:37

Szia, sok sikert a "játszótérhez"!

Olvastam, hogy csinálsz nigger fekvőt és húzódzkodást az hogy néz ki, hogyan kell kivitelezni?

Másik kérdés a hídnál hogy jössz fel állásba, én is le tudok menni, de ahogy a Fegyencben írja Wade egyenes háttal, nem tudok feljönni. Ahogyan a 251. oldalon a 105. kép mutatja.

Te is így jössz fel?
www.youtube.com/watch?v=dL_tg_sa2WI&feature=related

jayworkout 2012.03.04. 08:14:05

köszi :D

húzódzkodás:
www.youtube.com/watch?v=UBKMmi8vI74

fekvő:
www.youtube.com/watch?v=Ni93kyR52Zk&feature=related
1:02

éppen ezért a két külön lépés a lemenés és a feljövés :D kitartó gyakorlás és fel is tudsz majd jönni. segít, ha kicsit szélesebb terpeszbe rakod a lábad, de majd minél erősebb leszel, egyre közelebb tudod majd rakni, ha már vállszélességben van, tökéletes. ha nem nagyon akar sikerülni, használj lépcsőt!
nem így jövök fel, mint a videóban, mert ez kicsit odalépeget a lábaihoz a kezével. hidd el, hogy meg lehet csinálni úgy is, ahogy a könyvben van! ha nekem sikerült, neked is fog!

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.03.04. 13:27:01

Há, beszereztem az insanityt s belevágok abba is, mert jó állóképességet is akarok:D Fegyenc mellé nem tudom, hogy sok lesz-e,hogy mindennapo kell azt csinálni. No de meglátom hogy s mint megy majd munka s suli mellett:) Első héten keméyn lesz az biztos mindennap.

jayworkout 2012.03.04. 13:52:13

helyes, én nagyon szeretem, sok sikert hozzá!

calist 2012.03.04. 15:36:09

Kösz a választ.
A felhúzás és a húzódzkodás nagyon durván tolod :D
A hídnál, akkor igyekszem erősödni :D
süti beállítások módosítása