HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

ezaz!

jayworkout 2012.03.24. 17:53

először is:
életemben először sikerült a könnyített palánk!! csak úgy megpróbáltam és sikerült! /könyök a felsőtestbe nyomva/

Palánk - könnyebb verzió - statikus tartás gyakorlás - 2-3 másodpercek

100 teljes fekvő kihívás: 79!

Fekvőtámasz - (9) - Emelőkaros fekvőtámasz labdával - jobb kéz 19/12  bal kéz 19/13
honnan jöhetett ez az ugrásszerű fejlődés?? és ki gondolta volna hogy a bal kezem nemhogy utoléri, hanem ma le is veri a jobb kezem? :DDDD csak úgy nyomtam a fekvőket, azthiszem közel a 4. mesterlépés....

Medicinlabdás gyakorlatok

Kettlebell swing @16kg

Insanityt még hanyagolom a lábamban tomboló izomláz miatt .. :DD hétfőtől elkezdem újból a 2.részt, úgyis csak kettőt csináltam meg a héten

Lakoma : saláta, paprikáskrumpli, csirkecombok, rizs, rántott hal

+ friss: 22:15kor mivel úgyéreztem nem vagyok elég fáradt az alváshoz, megismételtem a 100 teljes fekvő kihívást : 83! :DDD
enyém a világ


 




 

Címkék: fekvőtámasz kettlebell medicinlabda palánk fegyencedzés harcosok étrendje emelőkaros fekvőtámasz

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr704337280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.03.25. 10:33:33

Szia Jay!

Ez igen! A számokat tekintve azt mondanám, már mennie kellene. Próbálgatni kell! Lehet, érdemes negatívokkal kísérletezni, hogy csak kontrolláltan lassan leereszted magadat. Nem tudom, próbáltad-e már. Szerintem ez üdvös. Azt gondolom, az erőd már megvan a zárt lábú egykezeshez, csak az idegrendszered nem szokta a mozgást. A negatívok sokat segítenek. Nagyon közel vagy!

Vagy próbáld Panterával! :)

- Zsolti

jayworkout 2012.03.25. 11:30:09

Hello!
Reggel kipróbáltam, már megy mindkét kézzel a szuper faq-ban említett oldalra kifordulással :D de még először tökéletesítem az emelőkarost, nem sietek sehova :) viszont meztelen harcos módra fogom csinálni mindennap időnként egyet-egyet.
neked megy már kifordulás nélkül?
egyébként a lábamban harmadik napja van izomláz, ilyen még soha nem volt :DDD

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.03.25. 12:22:03

Szia Jay,

nekem is hónapok óta ment, mégis végigjártam. :) Akkor már túlvagy a negítívokon. A felvetésed egy terminológiai kérdés:

"I
didn’t show it in the book, but a body bend—not a twist towards the floor, but a sideways snakelike
bend—can help guys master the balance factor, as strength is being developed."

Szerintem részemről a kezdetektől fogva maradok a bend-nél, nincs kicsavarodás (twist). A seggemet se tolom ki, mint Bathurst. Nincs L-alakú kifordulás se, mint az olasz katonánál a youtube-on. Szerintem ez megengedhető, ahogy azt a Wade Team is hangoztatja. Ha úgy megy, akkor elérted a Mesterlépést! ;) Üdv a klubban, már ketten vagyunk!

Azért kicsit már jobb a forma, mint a videón, amit küldtem, meg több is megy (15). Nem remélem, hogy teljesen eliminálom a bend-et. Ellenben szigorú koncentrációnál megy már 1-2 alig észrevehető felsőtest bend-del. A múltkor a 360-ban próbáltam ezt a szigorú formát. Még Albert is rábólintott. :)Szóval, ha a kifordulás a bend, akkor jó, ha teljesen kicsavarodsz, akkor nem. Vesszen a twist! :D Amúgy ez a test természetes mozgáslánca szerintem. Úgy látom, a váll a kulcs, annak kell erősnek lenni. Hmm?

Hogy halad a játszótér?

Üdv,

- Zsolti

jayworkout 2012.03.25. 13:04:51

ugyanerre a mondatra gondoltam pontosan reggel, akkor az én értelmezésemben " az oldalra való kifordulás segít tökéletesre fejleszteni az egyensúly részét, amíg a kellő erő kifejlődik " -ahhoz, hogy tudd oldalra kifordulás nélkül is. tehát kitartó gyakorlással el lehet érni a kifordulás nélküli tökéletes formát. és itt most a kifordulás alatt a bendet értettem végig. nem volt twist nekem reggel, annál mi már erősebbek vagyunk :D és egyetértek, mindenképpen a vállon múlik, szóval szerintem a kézenállásban fekvő progresszió is segít majd haladni.

egyellőre öntözgetem a betont :D jövőhéten tud jönni nagybátyám és akkor majd összehegesszük az első elemet, az emelkedő húzódzkodót. aztán apa hoz cementet, és valamikor elkészül majd a gyűrű-kötél állvány, a kosárlabda palánk, bordásfal és a korlát

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.03.25. 14:20:37

Én egy kicsit komótosabb, öregesebb tempóban haladok. Akkor megyek át a meztelenre, ha magabiztosan az 5x5-öt elérem. Mondjuk most is megy, de jobb a kimért lassú progresszió.

Drukkdrukk a játszótérhez! Biztos ismered (aktuális kedvencem), de ha nem, akkor innen lehet meríteni ötleteket. Ő legalább meg tudja csinálni a drilleket amiről beszél, nem úgy, mit a Bathurst gyerek. Hasonló a convict-hez, progresszióval, de szűkszavúan,no maszlag, no fancy. Szóval homemade cuccok itt, olcsón.

www.rosstraining.com/forum/viewtopic.php?p=1056#p1056

Nekem is minden vágyam egy kültéri/beltéri játszóház! Jó edzéseket, jó étvágyat!

- Zsolti

jayworkout 2012.03.25. 16:56:58

megnéztem, fasza dolgok vannak fent :D