HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

  • Sziklai: Szia Jay! Elkezdten egy új edzéstervet, 3 gyakorlat/edzésnap, kétnapos forgóajtó leosztásban. Az lenne a kérdésem a hibrid edzéssel kapcsolatban, hogy az egykezes kézi súlyzókkal való gyakorlatok... (2017.08.08. 16:42) Edzéstervek
  • Besenyeiné K. Nóra: @n80qd: Sziasztok! Elég sok ötletet merítettem a blogból, én is elhamarkodtam a fogyást, 2,5 hónap alatt adtam le 20 kilót és nekem is meggyűlik a bajom a bőrfeszesítéssel.... Ez a kollagén felke... (2017.02.22. 22:12) mit csináljak a megnyúlt, lógó bőrömmel gyors zsírveszteség, fogyás után?
  • Háel88 (törölt): Jó tény feltáró kérdések és válaszok. :D (2016.12.02. 19:23) interjú velem
  • Dániel Rónaszéki: Szia! Az a kérdésem jó-e így az összeállítás? A. Fekvőtámasz-guggolás B. Lábemelés-híd C. Kézenállásban fekvőtámasz-guggolás D. Húzódzkodás-híd E. Futás F. Kerékpár G. Pihenő nap Azért van benne k... (2016.10.14. 19:22) Edzéstervek
  • Jozefkó Ferenc: Kamehameha legjobb (2016.05.05. 16:54) öltözködjünk!
  • Utolsó 20

az első új nap

jayworkout 2012.05.02. 17:50

Húzódzkodás:
egykezes negatívja 5-5 leengedés lassan
felső pozícióban tartás: jobb 7mp/ bal 5mp
íjász húzódzkodás: 2 x 6
nigger húzódzkodás: 2 x 5
széles húzódzkodás +16kg kettlebell: 2/1/1

Fekvőtámasz:
Fekvőtámasz - (10 -mesterlépés) - Zártlábas egykezes börtönfekvőtámasz (oldalra fordulással) - jobb: 2 x 4 /bal: 2x3
nigger fekvőtámasz: 20
100 szűk fekvőtámasz kihívás: 30

Lábemelés: 
Lábemelés - (10 -mesterlépés)
 - Nyújtott lábemelés rúdig - 15/ 8
Ablaktörlő - 13

Vádli:
Egylábas sarokemelés lépcsőn térdhajlítás nélkül- 2 x 20

Zászló:
Emberi zászló nehéz verzió rávezető
1. support press - 5-5 mp
2. press hang - 1-1 mp

Ugrás:
helyből felugrások két lábbal és külön 

Tolódzkodás:
sima, nagyon lassan: 10
koreai: 6

Palánk:
könyökpalánk gyakorlás
teljes palánk rávezetők 

nem mindennap lesz minden gyakorlatom az adott kategóriából, váltogatom majd 
mivel ma viszonlyag korán kezdtem edzeni (2-től) ezért beiktattam egy regeneráló kaját: 4 főtt tojás + zab

Lakoma: saláta, barnarizs, mexikói zöldségköret, sülthal hagymával, kecsketej müzlivel

 

Címkék: húzódzkodás fekvőtámasz zászló ugrás tolódzkodás vádli palánk lábemelés fegyencedzés harcosok étrendje

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr344484176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.