HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

zúzda

jayworkout 2012.06.02. 15:16

hatalmas bejelentenivaló: Sátán ma kivágta a 2 x 50 egylábas guggolást! ha a világon nem is sokan képesek erre, Keresztesen már ketten is! :D


Fekvőtámasz kézenállásban


(5) - Teljes fekvőtámasz kézenállásban - 5/5
(6) - Háromnegyed szűk fekvőtámasz kézenállásban - 2/1

egykézenállás: jobb 44 mp  / bal 29 mp
aaaaaaaaaa! hogy lehet, hogy egyik edzésen 28 mp, a következőn 44?? a bal lemaradt kicsit.

Guggolás

(11) - Egylábas guggolásból felugrás - 2 x 5

Híd

(11) - Állásból állásba híd egy kézre - 1 x 5 mindkét kéz 
ezt az új gyakorlatot ma találtam ki, a gekkóhíddal összekevertem a mesterlépést. annyi az egész, hogy állásból lemész hídba, de csak az egyik kezedre, aztán onnan vissza. érdekes gyakorlat, és úgy éreztem jobban igénybeveszi a derekat is (meg a karod persze), mint a mesterlépés.

Vádli

Egylábas sarokemelés lépcsőn, behajlítatlan térddel - 30/20 mindkét láb

Medicinlabda

Medicinlabda dobálás fel, előre, hátra, kétkézzel, egykézzel

Kettlebell

egykezes swing @16kg 20-20

Palánk

varjútartás nyújtott karral - 15 mp - mivel már biztonsággal megtartom 15 mp-ig, ezt a gyakorlatot késznek tekintem
behajtott palánk (tuck planche) -  5 mp

regeneráló étkezés: főtt tojás, zab

Lakoma: saláta, zöldborsós tejfölös csirkepörkölt durumtésztával

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr584561054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

calist 2012.06.02. 22:45:09

gratulálok sátánnak szép teljesítmény, csak így tovább, jó hogy így támogatjátok egymás :D

jayworkout 2012.06.03. 08:46:58

igen én is örülök neki :) itt gratulálhatsz neki:
ifjusatan.blogspot.hu/

TheBerzerker 2012.06.04. 12:34:42

Sziasztok! Most fejeztem be ma az első könyv olvasását és össze is állítottam magamnak egy edzéstervet a fizikai állpoképességem jelenlegi szintjéhez igazítva. Viszont ezt úgy állítottam össze, hogy minden reggeli edzés (heti 5 nap) tartalmazza mind a 6 lépéshez tartó adott szint gyakorlatait. A kérdésem az lenne, hogy érdemes-e egy edzésnap megcsinálni mint a 6 lépéshez tartó gyakorlatokat, vagy érdemesebb szétszedni őket külön napokra? Marte Wade így irta a könyvben.

jayworkout 2012.06.04. 13:21:03

mindenképpen ajánlott szétbontani, mert pl. a fekvőtámasz és a kézenállásban fekvőtámasz nagyrészt ugyanazokat az izmokat dolgoztatja, így ha már csináltad az egyiket, a másikat nem tudod teljes erővel.

TheBerzerker 2012.06.04. 13:34:39

@jayworkout: Köszi a választ! Egy napra amúgy egy edzésprogramot célszerű beiktatni?

jayworkout 2012.06.04. 14:09:57

egy ideig jó, ha csak napi egy van. de ha már hozzászoktál és kevésnek érzed, lehet napi kettő, később pedig akár három + kiegészítő edzések (mint pl a fegyencedzésben találhtóak: nyak, vádli, fogás, zászló, stb.)

TheBerzerker 2012.06.04. 14:17:07

@jayworkout: Köszi! Na mostmár nagyjából képben vagyok és megcsináltam a végleges tervemet.

Egyik haverom is csinálja (ő már pár hónapja) és vele azon vitatkozunk, van-e annak értelme, hogy minden egyes gyakorlatot tök elölről kezdjen az ember. Mert vannak bizonyos lépések, amik az elején szerintem nagyon könnyűek, de ő váltig állítja, hogy szerinte tök az elejétől az első szinttől kell kezdeni az egészet.

jayworkout 2012.06.04. 14:28:56

van erről szó a könyvben is, de jogos kérdés. mivel már edzettem sokat korábban, én úgy csináltam, hogy a könnyű lépésekkel eltöltöttem egy-egy hetet, azaz rászántam egy hónapot pl a fekvőnél : 1.hét 1.lépés, 2. hét 2.lépés, 3.hét 3. lépés, 4.hét 4.lépés. szerintem minimum ennyi időt megéri rászánni. a könyvben azt írja, hogy 1 hónapot tölts el egy szinten minimum, ezzel én is vitatkoznék. mindenki döntse el maga!

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.06.04. 14:56:35

Jaja, én három hétig voltam mindegyiken, de ha nagyon jól megy, akkor 1 heteket elég rászánni haladó ismétlésekkel dolgozva, minden gyakorlatot heti 3-szor. Sőt pl a guggolás 1. lépését ki is lehetne hagyni szerintem.

TheBerzerker 2012.06.04. 15:10:36

Én úgy terveztem, hogy nagyjából a harmadik szint kezdő lépéseinél kezdeném, kivéve a kézenállásos fekvőt, mert azt az elejétől. De szerintem hallgatok rátok és rászánok 1-1 hetet az első két szint gyakorlataira.

Izületeim a 6 évnyi rendszeres jelenleg is akitív aikido edzlések miatt szerintem eléggé karban vannak tartva,.