HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

sokminden

jayworkout 2012.06.13. 19:25

Fekvőtámasz
meztelen harcos szerinti egykezes gyakorlás

100 szűk fekvőtámasz kihívás : 50
jó lesz

tigris karhajlítós fekvőtámasz : 25
nigger fekvőtámasz: 15
máltai fekvőtámasz: 15
palánk rávezető fekvőtámasz: 10

Húzódzkodás: 
(5) - Teljes húzódzkodás - 1 x 20 - ez egyébként elég lesúlytó, decemberben 35 ment, na nembaj, itt a nyár, majd húzódzkodok egész nap
(7) - Felemás húzódzkodás kettlebellel @16kg - 1 x 1 mindkét kéz
ezt most próbáltam ki először, menő dolog, elég is volt 1-1 :D

ma pihentettem a Nagy gyakorlatot

Lábemelés: 
V-tartás - 9 mp

már meg is van az új edzésterv, holnap v holnapután jön a 24es bell, ez ihletett meg.
szóval marad minden ahogy van, csak A hét erőállóképesség - nagy ismétlésszámú gyakorlatok, B hét erő - kis ismétlésszám, kettlebellek belekombinálva a gyakorlatokba (súllyal húzódzkodás, tolódzkodás, lábemelés stb- minden)
mivel vége az iskolának, egésznapos gyakorlás: ami azt jelenti, hogy ami épp eszembejut, egy-két ismétlés, olyan meztelen harcos módra.
jöv hétvégén pedig végre felkerül a kosárlabdapalánk. aztán gyűrű is nemsokára.

Lakoma: saláta, hagymásárpa, 10 tojás, házi carbonara barnarizzsel





2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr104586109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bati06 2012.06.13. 22:51:26

Szia!

Két szám összehasonlítása csalóka lehet. Előfordulhat ugyanis hogy egy gyakorlat húsz ismétléssel de jobb minőségben van végrehajtva mint 35 ismétléssel.

A másik magyarázat a két szám összehasonlítása kapcsán:

"Strength and endurance cannot OPTIMALLY be developed at the same time since they are opposite of each other. This is why if you can do 50 dips and you start working weighted dips, your 50 dips will probably be a lower 30 or so the next time you try.
Developing maximal strength increases the potential for maximum endurance. This is why cyclists often work maximum strength work in their off season. However, the potential for endurance must be realized by actually doing endurance work after strength is developed."

Ez egy részlet az alábbi cikkből.
How to construct your own workout routine
eshlow.blogspot.hu/2008/12/how-to-construct-your-own-workout.html

Üdv:
Bati

jayworkout 2012.06.14. 06:03:48

köszi, ez érdekes!

üdv, Jay