HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

nyári edzésterv

jayworkout 2012.06.14. 19:22


eljött a frissítés ideje. 

A hét: erő - kis ismétlésszámú gyakorlatok, kettlebellel nehezítések
B hét: erőállóképesség - nagy ismétlésszámú gyakorlatok

péntekenként Zolinál "boxzsák edzés" a never back down 2-ből megihletődve: dobáljuk, nyakunkbavesszük, forgatjuk a nagyonnehéz boxzsákokat. ma kipróbáltuk, ez aztán a funkcionális edzés. bírkózásnál sokat dob majd :D 

reggelente 30 perc futás, 20 perc ugrálókötél, 10 perc gimnasztikus átmozgatás
egész nap: gyakorlás meztelen harcos módra, 1-2 ismétléssel, bármi amihez kedvem támad
kosárlabda - dobás és zsákolás gyakorlás
jóga
nyújtás
napozás

mindent naplózni fogok, amit a nap során műveltem. az eredeti edzés pedig a szokásos időpontban.
legközelebbi újítás akkor, ha meglesz a játszóteremen a gyűrű.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr254588781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.