HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

életem első őrszem húzódzkodása (muscle up)

jayworkout 2012.06.20. 16:50

úgy döntöttem reggeli futás és ugrálókötél csak az erő-állóképesség héten lesz, nyilvánvaló okokból.

napközben:
egykezes zártlábas fekvőtámasz - 1 x 2 - mindkét kéz
katonai nyomás @16kg - jobb: 1 x 24 | bal: 1 x 17 - csak kíváncsiságból próbáltam egy maxot, legutoljára 13 volt jobbal... kicsit hozott a 24es??? :D 
egykezes zártlábas fekvőtámasz - 1 x 2 - mindkét kéz
palánk gyakorlás - földtolás

őrszem húzódzkodás gyakorlás - SIKERÜLT ! pár féloldalas próbálkozás után kivágtam egy tökéletes ismétlést!!! aztán kis pihenő után újra megpróbáltam: 3 tökéletes, 4. féloldalas. egyébként Vegeta is épp tegnap jelentette, hogy ráérzett a technikára és többet is meg tud már csinálni egymásután!

 egykezes zártlábas fekvőtámasz - 1 x 2 - mindkét kéz
 egykezes zártlábas fekvőtámasz - 1 x 2 - mindkét kéz

EDZÉS:

Húzódzkodás
felemás húzódzkodás bicepszen fogással - 1 x 3 - mindkét kéz
felső pozícióban tartás 

széles húzódzkodás nyak mögé 16ossal - 3 x 1
teljes húzódzkodás 16ossal - 1 x 4
teljes húzódzkodás 24essel - 1 x 2

húzódzkodásnál és tolódzkodásnál is majd akkor lépek tovább a 24esre, ha a 16ossal tudok 2 x 7et. de minden esetben a fegyencedzés fő gyakorlata az első, mindig azt fogom először csinálni.

Fekvőtámasz

(10) - Egykezes zártlábas börtönfekvőtámasz - továbbra is formajavítás és meztelen harcos 

Lábemelés

térdemelés 16ossal - 2 x 6 - csak kíváncsiságból 

Vádli

egylábas sarokemelés lépcsőn - 2 x 25

Zászló

gyakorlás fejlődni látszik, majd többet foglalkozok vele napközben

Ugrás

előre, oldalra, fel

Tolódzkodás
sima 16al - 2 x 7  - itt ment elsőre a haladó, de a végén majdnem elájultam, szal ezt még ismétlem legközelebb :D

Palánk 
behúzott palánk (tuck planche) - 16 mp - ebben is érzem a nagy fejlődést, ideje továbblépni
behúzott palánk fekvőtámasz - 3/2/2/1/1
behúzott palánk egyenes háttal (advanced tuck planche) - 4 mp

úgy döntöttem, hogy nemcsak a tartást csinálom innentől, hanem mindig az adott gyakorlatban már próbálgatom a fekvőt. szerintem ez is eléggé hozni fog.


napközben a dolgokat gyakorlásnak, a konkrét edzést pedig felmérésnek fogom fel. jól haladok ezzel az elvvel, sikeres volt a mai nap és ennek örülök. kivágtam életem első őrszem húzódzkodását és először sikerült a behúzott lábas palánk egyenes háttal. az élet szép!

Lakoma: tzatziki saláta, rakott brokkoli darálthússal és barnarizzsel (egy egész tepsivel :DD), rizs, csirkemell, sajttal töltött karaj



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr874600011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.