HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

online

jayworkout 2012.07.02. 17:53

hű. pár napig nem volt net, de feljegyeztem szépen a dolgaimat.

06. 27. szerda
Fekvőtámasz
(10) - Egykezes zártlábas fekvőtámasz (oldalra fordulással) dinamikusan - 2 x 15 mindkét kéz

Húzódzkodás
bicepszen egykezes húzódzkodás 1 x 5 mindkét kéz
széles húzódzkodás nyakmögé 1 x 11
íjász húzódzkodás 1 x 8
negatív egykezes leengedések

Lábemelés
(12) - Lábemelés rúdon túl* - 7/5
 *új cucc. azt találtam ki, hogy ha már olyan könnyen megy a lábemelés rúdig, nehezíteni kéne. kapj el két oldalt párhuzamosan két csövet, emeld a lábat ugyanúgy, mint eddig, teljes kontrollal lassan, csak mivel nincs rúd keresztbe, tovább is lehet emelni. gyilkos!


06.28 csütörtök
Kézenállásban fekvőtámasz
szűk kézenfekvő 4 x 1
teljes kézenfekvő 6/5/4 - többet nem csinálom a szűket míg nincs meg a 2 x 15 teljes

Híd
Kézenállásból hídba lerakás - bátorságot vettem magamon, és elkezdtem gyakorolni. nem is olyan félelmetes, mint amilyennek tűnik!

Guggolás
dombfutás

Kettlebell
nyomás 24 -
jobb: 3 -lendülettel +2
bal: 2 - lendülettel +2
ezentúl csak heti 1x nyomok 24es bellel




6.29. péntek
egy érdekes kísérletet tettem. 1től-5ig végigcsináltam a fekvőtámasz, guggolás és húzódzkodás gyakorlatait, egyben.

1.fekvőtámasz falnál 3 x 50
1.guggolás gyertyaállásban 3 x 50
1.függőleges húzás 3 x 40
23 perc volt az egész. sokan lenézik ezeket a gyakorlatokat, hogy mazsoláknak se való. szerintem, ha valaki végigcsinálja tisztességesen 2-1-2mp-es tempóval, igenis van értelme az elején! 
....kivétel a függőleges húzás, az nem jó semmire :DDD


2.fekvőtámasz előrdelőve 3 x 40
2.bicska guggolás 3 x 40
2.vízszintes húzás 3 x 30 - abszolút irreális kezdőknek lassú tempóval, még nekem is oda kellett tennem magam. túl magas az ismétlésszám
19 perc. picit nehezednek a gyakorlatok.

3.fekvőtámasz térdelve 3 x 30
3.guggolás támasszal 3 x 30
3.bicska húzódással 3 x 20
13 perc. a magas ismétlésszám miatt rendesen elfáradtam a végére! 

itt tartottam egy órás szünetet

4.fél fekvőtámasz 2 x 25
4.fél guggolás 2 x 50
4.fél húzódzkodás 2 x 15
8 perc. nem olyan fárasztóak a kis ismétlésszámú magasabb gyakorlatok, hiába nehezebbek :-)

5.teljes fekvőtámasz 2 x 20
5.teljes guggolás 2 x 30
5.teljes húzódzkodás 2 x 10
5 perc


tovább azért nem csináltam, mert ezután elmentem egy buliba, ahol azért még tartottam délután egy normális edzést.

Fekvőtámasz
(10) - Egykezes zártlábas börtönfekvőtámasz (oldalra fordulással) - 2 x 10 - mindkét kéz

Guggolás

(11) - Egylábas guggolásból felugrás - 2 x 5 mindkét láb

Húzódzkodás
Széles húzódzkodás nyak mögé - 2 x 10

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr254624419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.