HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

ez a crossfit

jayworkout 2012.07.04. 22:38

hát ez a dolog.. durva. a crossfit nekem a robbanékonyságot jelképezi. az erőm megvan hozzá, csak levegőt alig kapok közben :D

szóval úgy kezdődött, hogy bicikli Kövesdre (19km)

az edzés Pap Zoliékkal:

bemelegítés
társas feladat: míg az egyik fut, a másik : 1,magas térdemeléssel árnyékol 2,felül 3,burpee-zik. amikor mindkettő megcsinálta mindet, akkor van vége. egyből megnyertük a társammal :F
csoportverseny: 5 fekvőtámasz karelemeléssel, 5 invertált húzódzkodás, 20 guggolás - 2 kör / fő - ezt is megnyertük a csapattal. a vesztes csapatnak büntetés: 800 m futás, de mentem velük én is, ne csak ők szenvedjenek :D
egyéni dolog: 7 percig : 1 burpee 1 kitörés 1 szupermen, 2 burpee 2 kitörés 2 szupermen .... stb. 7 és félig jutottam. a többiek átlagban úgy 8-9 -ig jutottak, szal szerintem nem volt olyan rossz elsőre.
+kiegészítés az újoncoknak: 15 fekvőtámasz 20 guggolás 10 burpee 40 guggolás (ha jól emlékszem)
10 lábemelés rúdig 10 burpee, 20 lábemelés rúdig 20 burpee, 30 lábemelés rúdig, 30 burpee 


nagyon tetszett ez a csapatszellem, meg az egész környezet, barátságos emberkék. úgy döntöttem, heti 1x el fogok járni, jó kiegészítés az edzésem mellé, a robbanékonyságra! köszi a lehetőséget!

hazabicikli megint 19 km.

Lakoma: saláta, zöldségleves, sárgaborsófőzelék csirkepörkölt, durumtészta csirkepörkölt

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr304629945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.07.05. 08:30:07

Gondolom néztek rendesen, hogy megjelenik egy újonc, és minden gyakorlatot meg tud csinálni :). Viszont: súlyaik nincsenek, vagy csak most nem használtatok?
Üdv: Flóra

jayworkout 2012.07.05. 10:34:04

@TheBerzerker: úgyvan!:D

@confidenceandpower_Flóra: minden cuccuk van, csak ez most konkrétan ilyen sajátsúlyos edzés volt

fittolder 2012.07.05. 14:57:41

Üdv!

Kis korrekció: nem az újoncoknak volt kiegészítés, hanem a versenyzőknek.De csak egy kis lazulós, átmozgatós. Verseny előtt ugyanis nem szabad agyonterhelni magad. Nem véletlenül volt a mai edzés is ilyen kis csapatépítős vidámkodás.

Örülök, h tetszett az edzés, és nálam nagy PLUSZ pont, hogy a futást választottad, ez a jó út. (Öcskössel mikor reggel fél hatkor edzünk egy porcikánk sem kívánja, úgyhogy inkább ráteszünk még két kört!!:-))

Vannak eszközeink, csak nyáron inkább az atlétikai jellegű dolgokat fejlesztjük...de nem mondom, hogy nincsenek kombinációk.:-)

G. gondoltam, hogy neked menni fognak a saját súlyos gyakorlatok. A CF mind a 10 fizikai képességet fejleszti, tehát te csak egy kis szegmensével találkoztál. A szépsége abban rejlik, hogy mindent mérünk, illetve nincs két egyforma edzés szinte soha. Van pár standard elem, illetve ún. WOD (Workout of the day)de a lényeg az, hogy bármikor bármilyen fizikai kihívásnak meg tudj felelni. Azaz pl. tudj gyorsan és sokat futni, esetleg ezzel párhuzamosan nagy súlyt felemelni, vagy nagy súlyt SOKSZOR felemelni, majd azonnal megcsinálni sok fekvőtámaszt,muscle-up-ot, kötélmászást, bicajozást, ugrókötelezést, helyből távolugrást, vagy magasugrást.... vagy bármi mást.

Végezetül kis kedvcsináló:
tesztoszteron.hu/emagazin_01_73_plo_413_mi_a_fitness_valojaban.php

(Gratulálok, színvonalas a blog, illetve rockenroll, nem is lehet gépzenére edzeni!!:-D)