HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

now

jayworkout 2012.07.25. 16:03

kézenállásban fekvőtámasz

(5) - teljes fekvőtámasz kézenállásban - 4/3
(4) - fél fekvőtámasz kézenállásban - 17/18

visszaestem a kézenállásban fekvőben, volt mikor ment 9 is... úgyhogy most Zsolti barátom egyik kedvenc mondatával élve: "a fejlődés a visszalépésben van."
visszaállok a fél fekvőtámaszra kézenállásban és felviszem 2 x 30ig, aztán újra jöhet a teljes fekvő, újult erővel.
 
guggolás

(12) - egylábas guggolásból felugrás - 1 x 5 mindkét láb
(13) - egylábas guggolás @24 kg - 1 x 3 mindkét láb

híd

(10) - állásból állásba híd - 1 x 10
kézenállásból hídba, majd újra állásba - 1 x 2  - ez még nem a kézenátfordulás lendeülettel, hanem a "lassú" verzió :)))

palánk

behúzott palánk
földről eltolás teljes erőből

zászló

gyakorlás

tolódzkodás

sima tolódzkodás max előredőléssel - 1 x 10

hátsó emelőkar

gyakorlás

ugrás

fel, oldalra, előre

Lakoma: saláta, csikóstokány durumspagettivel, sütőben sült krumpli, töltött csirkecombok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr714677152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.