HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

második kör

jayworkout 2012.07.27. 17:12

húzódzkodás

egykezes húzódzkodás bicepszen fogással 3/2/1 - mindkét kéz
felső pozícióban tartás 2 x 1 max. - mindkét kéz
teljes húzódzkodás @24kg - 3 x 1 - tisztábban, mint legutóbb
széles húzódzkodás nyak mögé - 1 x 6
pillangóhúzódzkodás - 1 x 11

fekvőtámasz

egykezes zárt lábas börtönfekvőtámasz (oldalra fordulással)  - 1 x 15 - mindkét kéz
egykezes egylábas fekvőtámasz (ellentétes kéz-láb felemeléssel) - 1 x 2 - mindkét kéz
egykezes egylábas fekvőtámasz (azonos oldali kéz-láb felemeléssel) - 1 x 1 - mindkét kéz

ezt a két új izgalmas feladatot Victor Hugo ajánlotta nekem a Fegyencedzés fórumon, és azt kell mondjam, nagyon tetszenek :D az azonos oldali kéz-láb feleméses fekvőtámasz kivételes egyensúlygyakorlat. csak keményeknek! 1-nél több nem is sikerült belőle nekem, így elsőre. kvalifikálták magukat az alap edzésprogramba :W

lábemelés 

lábemelés rúdon túl - 1 x 9
ablaktörlő - 1 x 10
sárkányzászló - 1 x 11
son goku felülés lelógásból - 1 x 10 

kettlebell 

katonai nyomás @24kg - jobb 1 x 8 új REKORD | bal 1 x 6 lendülettel. siralmas a jobb kezemhez képest.

medicinlabda 

dobálás előre, hátra, egykézzel, kétkézzel

nyak

fejenállásban nyakrafordulás előre, hátra, oldalra - 10-10-10

front lever

gyakorlás

vádli

egylábas sarokemelés lépcsőn - 1 x 25 mindkét láb - utána egyből: kétlábas sarokemelés földön, teljes gyorsasággal - 1 x 100

fogás

saskarom 2 x 10
szűk fekvőtámasz ujjakon 1 x 4
felemás fekvőtámasz ujjakon 1 x 5 - az ujjerősítésnél ez a fekvőtámasz sokkal könnyebb nekem, ezzel kellett volna kezdeni a szűk előtt...
törülközős felemás lógás mindkét kézzel

Lakoma: saláta, húsleves gazdagon, csirkepaprikás durumtésztával, mézes túró


4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr784682131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Echoes 2012.07.27. 17:43:34

Üdv!!

küzdök a nyújtott függeszkedéses lábemeléssel, de nem tudom megcsinálni

mármint megy, csak ami van nálam rúd, az túl alacsony, és úgy csinálom, hogy alsó fogással fölkapom magam és ott tartva csinálom a lábemelést,

szerinted ez így mennyivel rosszabb, mintha úgy csinálnám mint a könyvben van, mennyire ront a hatásfokon?

jayworkout 2012.07.27. 21:37:04

hello!

szerintem semmivel nem rosszabb, csak akkor lesz majd gond, ha tovább akarod emelni a rúdig. arra majd ki kell találnod valami új helyet.

erikweb 2012.07.28. 12:53:09

Hello, szeretnék egy kis állóképességi edzést beiktatni, szánjak ezekre külön napokat, vagy az alapedzés után, elött csináljam. Te hogy csináltad?
Kezdetnek 50, majd 100 fekvőtámasz elérése lenne a célom.Te hogy épitetted fel az edzést?

jayworkout 2012.07.28. 14:22:39

hejhó!
én nem szántam rá külön napokat, hanem az alapedzés után csináltam. így persze mindig fáradt karral, de a fejlődés attól működött, pihenőnapokon meg mindig objektív eredményt kaptam, ha felmértem hol tartok. de attól szánhatsz rá külön napot!