HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

tovább

jayworkout 2012.07.28. 16:38

kézenállásban fekvőtámasz

(4) - fél fekvőtámasz kézenállásban - 2 x 22 - közben az egyensúlyt is gyakoroltam, mert csak a nagy lábujjaim értek a falhoz kis segítségként. a 2 x 30-as célom hamar meglesz, kíváncsi vagyok, hány teljes fog sikerülni, ha végeztem ezzel.
 
guggolás

(13) - egylábas guggolás @24 kg - 1 x 5 mindkét láb  - hát körülbelül ilyen nehéz lett volna az egylábas guggolás, mielőtt lefogytam :-)

híd

hídtartás - 37 mp - nem összeesésig nyomtam, csak kényelmesen

palánk


behúzott palánk
földről eltolás teljes erőből
falas palánk fekvő - próbálkozások - nem nagyon sikerült ez :D

zászló

gyakorlás

tolódzkodás

sima tolódzkodás max előredőléssel - 1 x 14 - nagyon durva, egyébként érezni, hogy egyre előrébb tudok dőlni. és ez jó

hátsó emelőkar

gyakorlás

ugrás

fel, oldalra, előre

Lakoma: saláta, árpa, csirkemell, marhahúsos csilisbab, sör

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr674683618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Echoes 2012.07.28. 17:51:37

greetings, megint jövök,

ugye wade is mondja, hogyha kézzel dolgozunk, akkor a rotátorköpeny sérülékenysége miatt könyököt magunk elé helyezzük, hogy ne menjen tropára a vállunk,
fekvőtámasznál ez nagyon jó,

viszont, váll, mivel még gyenge a vállam a hspu-hoz, ezért módosított v-fekvőt csinálok (al kavadlo vidijében vmi pike pushup), hogy lábamat asztalra dobom,

node, ha teljesen magam előtt tartom a könyököm, akkor könnyű a dolog, mert érzem, hogy mellből megy, ezért a kezemet kicsit széttettem, mintha szűk fekvőt csinálnék, így már égett a vállam

nyílván nem ment eúgy hátra, mint egy kétkezes shoulder pressnél, közelében nem volt, ez szerinted az izületnek menynire rossz, ha az egyáltalán?

jayworkout 2012.07.29. 11:10:52

szerintem nem rossz az ízületeidnek, ha következetesen építetted fel a gyakorlatot és nem csak beleugrottál.
azt is írta wade, hogy törekedj a neked legtermészetesebb szögre, szóval ha így jó neked, akkor teljesen oké