HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

harcos

jayworkout 2012.08.10. 22:14

sokan kérdezték, hogy mennyit is eszek pontosan? mert oké, hogy leírom miket eszek, de az adagokat nem érzik ebből. hát íme a mai lakomám:

saláta
sárgaborsófőzelék sertéspörkölttel
rántott sajt, rántott hagymakarikák (teljes kiőrlésű lisztből), sült hagyma
mexikói zöldségmix, brokkoli
durumspagetti pörkölttel

a méretek, hát... :D a tészta van egy átlagos tányérban, a mellette lévő átlátszók tálaló tálak :D

IMG_2920.jpg


arányok :DDD

IMG_2922.jpg

ezt a bejegyzést szeretettel ajánlom azoknak, akik szerint a Harcosok Étrendje koplalás. bizony, én ezt együltő helyemben ettem meg 52 perc alatt, normál tempóban, kiélvezve az ízeket. és jól laktam. valóban jól. :-)

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr224706291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hungarian Calisthenic 2012.08.10. 22:43:35

saláta miket tartalmaz? :) csak mert én amiket eddig összekevertem magamnak nem voltak túl finomak :D

Góg István 2012.08.11. 07:12:39

Én még annyit szeretnék kérdezni, hogy te kb mikor szoktál enni? Mert én pl este 7-8 körül szoktam, de te a posztok időzítéséből gondolom, olyan fél 5 után kb. De gondolom te sokkal korábban fekszel le és korábban is kelsz, mint én.

TheBerzerker 2012.08.11. 10:00:49

@Góg István: Én spec úgy szoktam időzíteni, hogy lefekvés előtt kb 2-2.5 órával egyek. 2,5 hónap alatt minusz 7 kilónál tartok.

jayworkout 2012.08.11. 11:22:52

@Hungarian Calisthenic: ez éppen paradicsom, paprika, uborka. de mindig ami van itthon :D

@Góg István: 6-7 körül én is. csak amikor írom meg a posztot, akkor már javában főzök és tudom mit fogok enni :) feküdni 9-10 körül szoktam.

@TheBerzerker: így van, lefekvés előtt 2-4 órát ír a könyv. grat a -7hez! :D

Echoes 2012.08.11. 11:28:24

hali,

nekem annyi kérdésem lenne, hogy ha házimunkát csinálasz, monjduk ilyen 1-2 óra fűrészelés, vagy akármi, akkor szoktál utána regeneráló érkezést csinálni, vmi zab vagy tojás vagy árpa?

Góg István 2012.08.11. 12:35:24

@jayworkout: köszi, hogy válaszoltál.
@TheBerzerker: gratu! :D

jayworkout 2012.08.11. 17:19:45

@Echoes: ha nagyon megterhelőnek érzem, akkor igen. zab + túrót vagy főtt tojást szoktam

kallamor 2012.08.11. 18:38:06

nem tudom, hogy tudsz ennyit enni :S harcosok étrendjét egy hónapja csinálom vagy több, de ennek kb a felét birom megenni

Góg István 2012.08.11. 19:56:11

@kallamor: valószínűleg azért, mert nincs szükséged ennyi energiára, mint Gábornak van. meg a gyomrod még nem szokott hozzá a kitáguláshoz. (pedig az eszkimók gyomra bizonyítja, hogy a gyomor nem sok kicsi táplálkozásra van tervezve, hanem nagyobb adagokra. az eszkimók napokra, akár hetekre szoktak feltankolni egy alkalommal, mielőtt vadászni mennek...)
Én se eszek ennyit, de az én edzéseim még nem is olyan kemények, mint Gáboré...

jayworkout 2012.08.11. 20:15:44

@kallamor: jól leírta István. az edzés miatt és mert még nem szoktál hozzá. a könyv is írta: idővel egyre többet bírsz majd enni.

kallamor 2012.08.11. 20:18:07

hmmm, köszönöm a tippeket, hát igen jelenleg most nincs ilyesmi edzésem, csak simán úszni járok, izület erősités miatt

TheBerzerker 2012.08.13. 08:41:16

@jayworkout: @Echoes: Köszi! Bár még messze vagyok a céltól, mert 15öt akarok minimum ledobni.

FegyencFerenc 2012.08.18. 14:07:42

Kemény vagy, ha ennyit betolsz egy edzés után :D
Én többnyire 1-2-féle kaját szoktam enni utána: tojás, hús, hal, sajt, stb.
De hát ahány ember, annyi diéta.. :D

jayworkout 2012.08.18. 14:19:48

hát igen kedves FegyencFerenc, de én ezt egész napra eszem :D

zoldtunder7 2012.09.01. 10:47:14

Szia.
Nagyon jó a blogod. Követni fogom eztán. Ha kérhetem többször tegyél fel képeket a menüdről amit fogyasztasz. Én is nemrég kezdtem el ezt az életmódot, de sokszor gondban vagyok, nem e eszem túl sokat. Amit láttam tőled erőt adott. Várom a további képeket. :) Neked további sok sikert, és jó edzéseket. Köszi. (:

jayworkout 2012.09.01. 13:44:42

szia.
köszönöm! majd fogok, most is terveztem, mert épp ma vagyok egy éve a harcosok étrendjén, csak sajnos nincs itthon a fényképező. de majd fogok :) ne aggódj, hogy túl sokat eszel, annyit egyél, amennyit a tested jelez, hallgass az ösztöneidre. jó lesz! :)

üdv. Jay
süti beállítások módosítása