HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

cross

jayworkout 2012.08.13. 22:48

végre eljutottam. de most nem esett jól. nem a testemnek, ne értsetek félre, hanem a lelkemnek. még mindig gyenge a szívem és a tüdőm. a gyakorlatokban konkrétan nem fáradt ki se a kezem, se a lábam, mégis meg kellett állni és alig bírtam csinálni, mert nem kaptam levegőt egyszerűen. szar érzés volt.

bemelegítés: csapatjátékok
1. burpee távolugrás 10 méterig, 20 guggolás, onnantól pókjárás, végén 20 felülés, visszarohanás
2. gumiabroncs dobás, utána rohanás, megint dobás, adott távolságig. onnantól visszaszaladás vele
3. kötéllel gumiabroncs húzás futással oda-vissza

ez eddig nagyon poén volt, élveztem :D

aztán: 
egykezes súlyzókkal futás, mindkét kézben kb 25 kg, 100 méter futás, visszafelé visszafutás háttal. - elkezdtem nagy boldogan, pár méter után nulla levegő. nem fáradtak el a végtagjaim egyáltalán, csak levegőt nem kapok. fos

végén:
cindy. 5 húzódzkodás 10 fekvőtámasz 15 guggolás. 20 perc alatt hány kör megy. ez elvileg az én pályám... lenne, ha nem időre menne. a 3. kör után 5969896896 volt a pulzusom és levegő után kapkodtam, nem fáradtam pedig, simán ment volna erőből. 13 kör lett a vége. ha nem lenne ilyen gyenge a tüdőm, akkor 24-25 kört saccolnék magamnak.

meg persze bringával mentem Kövesdre, úgyhogy 36 km.


Lakoma: saláta, hagymás rántotta 10 tojásból, barnarizs, mézes túró
a drága szüleim nem hagytak cserben, 3/4 10 re értem haza, és ez várt az asztalon :) 



5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr474711054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Góg István 2012.08.14. 07:03:32

Fel a fejjel! Nekem is elég gyenge a cardio vasc. rendszerem. Még. :D

fittolder 2012.08.14. 08:14:35

Hey Jay! A Cindyt szokni kell. Sok pihenővel bárki megcsinál sokat. A lényeg pont a kardio. Azért 5 húzódzkodás...érted, vagy 10 fekvő....lúfax! Na de így ebben a szisztémában, itt egy új dimenzió nyílik! Eleinte 12 kör ment:-) A 22 körhöz közel egy év kellett. A 24-25 kör az már a sportágat 4-5 éve űzők szintje. Szóval nyugi, ugyan gyorsan fejlődsz, de saját korlátait mindenki csak ésszel, és módszeresen tudja lebontani:-)

Tomasu 2012.08.14. 08:41:36

Azért 25 kilós súlyzókkal futni nem semmi!

Grat!

Anathon72 2012.08.14. 09:42:12

Szerintem, nagyon szép teljesítmény ez... Én már kor hperventillálnák mikor meghallom, hogy ez a feladat. Te meg végi is csináltad:D. Gart!

jayworkout 2012.08.14. 15:12:18

@Góg István: :D nem vagyok szomorú vagy ilyesmi, csak szar érzés volt. de minden fejleszthető :)

@fittolder: hát igen. iskolaidőben vissza fog jönni az úszás, meg elkezdek kicsit futkározni is, heti rendszerességgel. és akkor majd remélem ki tudom használni a 20 percet, nem végigpihenem :D

@Tomasu: :)

@Anathon72: hát köszönöm :)