HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

krosszerda

jayworkout 2012.09.19. 20:22

a fegyencek most ne olvassanak tovább. :D na, miért nem fejezed be az olvasást? le ne vágjátok a fejemet.

1.
mellről nyomás - mozdulat gyakorlása kis súllyal
1 x 1 ismétlésekkel fel maximumig, amikor már csak lendülettel megy, kb 60 kg volt nekem

tarkóról nyomás - mozdulat gyakorlása kis súllyal
itt nem mentünk fel

2. traktorkerék lökdösés egymásnak - ez hatalmas :D

3. 200 felülés - hű, keményebb volt, mint gondoltam, de azért sima
30 amerikai swing

4. burpee max 7 perc alatt - 102 sikerült, ezzel bőven az élmezőnyben voltam, pedig nagyon féltem tőle előtte

5.  3 kör: 10 felhúzás, 10 kézenállásban fekvő (inkább háromnegyed), 10 tarkón guggolás - nem túl nehéz volt a súly


most nem fáradtam el egyáltalán. kellemes volt


Lakoma: saláta, mexikói zöldségmix sonkával és csirkével, barnarizs, pörkölt durumtésztával 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr644788874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.