HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

fel

jayworkout 2012.10.05. 17:51

második lettem sakkversenyen!
__________________________
sajnos megszúrtam a jobb kezem két ponton is, amikor ágakat törtem, és eléggé fáj így a fogásom. éppezért arra gondoltam, amit Rockynak mondott a nagy nigger edzője: NEM FÁJ
___________
húzódzkodás

szűk - teljes - széles húzódzkodás - 10-10-10 - lejövetel nélkül
nigger húzódzkodás nyak mögé - 1 x 6
majomlétra - 3 kör

kész is vagyok. nem kell hosszú edzés ahhoz, hogy eredményes legyél. ezt már sokszor kérdezték tőlem, sokan érzik úgy, hogy "nem edzettek eleget", "nem fáradtak ki teljesen", "nincs izomlázuk". ezek nem feltétlenül szükségesek ahhoz, hogy fejlődést váltson ki az edzésed.

Lakoma: saláta, szalonnás füstölttarjás rántotta, párolt zöldségek, mézes túró étcsokival

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr784822042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

work hard (törölt) 2012.10.05. 22:18:40

Túledzésre vagyok hajlamos én is. Valótlannak tűnik, hogy eredményt érjen el az ember anélkül, hogy kihajtaná magát. Éppen emiatt kevésnek tartom a Wade által írt 2-3 edző szériát is gyakorlatonként. Ennek ellenére így kezdtem el dolgozni, igyekszem hallgatni a tapasztaltabbakra. :) Viszont a kételkedés jogát egyelőre még fenntartom magamnak!

Hungarian Calisthenic 2012.10.05. 22:30:22

Pedig 2-3 sorozattal is ugyanúgy fejlődik az ember :)

jayworkout 2012.10.06. 13:07:54

nagyon helyes, hogy megkérdőjelezed azt, amit olvasol. mindenkinek magának kell kitapasztalnia, hogy mi a jó neki.