HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

húzd

jayworkout 2012.10.12. 15:30

úgy döntöttem, hogy irányt változtatok a húzódzkodásnál: a súllyal húzódzkodás lesz mindig a fő gyakorlat, szerintem így hamarabb el fogom érni az egykezest, mintha negyednél is kisebb mozgástartományú gyakorlatokat csinálok... cél: 40 kiló, azaz a két bellem egyszerre. ha ezt elérem, szerintem menni fog az egykezes.


teljes húzódzkodás @29 kg - 1 x 1 - hátizsákba pakoltam a bellt meg egy kis súlyt
teljes húzódzkodás @26 kg - 2 x 1
teljes húzódzkodás @24 kg - 1 x 2

egykezes húzódzkodás bicepsz-váll közötti fogással - 1 x 2 mindkét kéz
egykezes húzódzkodás bicepszen fogással - 1 x 1 mindkét kéz

felemás húzódzkodás @16 kg - 1 x 2 mindkét kéz

felemás húzódzkodás - 1 x 10
szűk húzódzkodás - 1 x 10 
széles húzódzkodás nyak mögé/elé váltva - 1 x 6


Lakoma: saláta, csikós tokány, árpa, párolt zöldségek

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr204834959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.