HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

siker!

jayworkout 2012.10.18. 18:12

teljes húzódzkodás @32.7 kg - 5 x 1 - sikerült! előző héten ezt a súlyt alig bírtam megmozdítani. most meg teljesen simán. ez olyan, mintha 108.8 kilósan húzódzkodnék egyet!

teljes húzódzkodás @30.7 kg - 2 x 1

felemás húzódzkodás @16 kg - 1 x 3 mindkét kéz

egyébként itt is az a technika, mint a fekvőtámaszból a halálszéria: amikor már nem bírok az adott súllyal többet, csökkentem és úgy folytatom.

egykezes húzódzkodás másik kézzel 2 ujjas segítséggel - 1 x 2 mindkét kéz

Lakoma: saláta, mexikói zöldségmix, pörkölt, tojásosrizs

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr514856610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angelocska 2012.10.18. 19:29:35

Szép munka és a tegnapi is, köszönjük szépen! :)

work hard (törölt) 2012.10.19. 09:07:56

Szia Jay!

Nem ide tartozik de ahol most vagyok ott a facebook nem elérhető, szóval csak ide tudok reagálni. Olvastam, hogy mint résztvevő mégsem mész a versenyre mert mint mondtad nem hiányzik a múltkori dolog, hogy ha jól értettem nem bírtad szusszal. Nekem az a véleményem, hogy ahhoz a tipusú crossfit-hez -legalábbis verseny szinten - sokkal több dinamikus mozgás, elsősorban futás (sprint) szükséges mint amennyit te általában végzel. Erős vagy és nem gond a húzódzkodás, guggolás, többi elemi gyakorlat de oda kellene szerintem az is, hogy pl tudj 5-10 km-t futni 3.5 perces km-ekkel vagy rövidebb sprintek sokszor egymás után jól menjenek. Az már egy jó dinamikus alap lenne (kulcsszavak: tüdő, keringés, állóképesség). Mondom ezt úgy mint aki crossfit témában nagyon nem de futás témában annál inkább járatos. Amúgy meg mindezektől függetlenül szerintem indulnod kellene. Mi a legrosszabb eshetőség? Kihajtod magad és kifekszel még a verseny vége előtt. Elég edzett vagy ahhoz, hogy a fáradtságon kívül más bajod ne legyen. És ha engem kérdezel szerintem nagyobb teljesítmény max erőbedobással félúton feladni mint lazán megcsinálni.

jayworkout 2012.10.20. 21:20:03

szia.
hát azért csak bírtam szusszal, mert első lettem :) igen, nyilvánvaló, hogy a tüdőkapacitásom is gyenge, de engem a szívfájdalom jobban zavart.

work hard (törölt) 2012.10.20. 21:33:34

@jayworkout: Szép munka! Szívfájdalomról nem tudtam, arra azért illik odafigyelni!