HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

hidas matyi

jayworkout 2012.10.29. 16:09

a gtgben tehát helyet kapott a palánk és a szabadon kézenállás. 
egész nap ezeket gyakoroltam, határozatlan időközönként-.

behúzott palánk
feltett lábas palánk
szabadon kézenállás
szabadon alkarállás

___
híd

(10) - állásból állásba híd - 1 x 10
elülső gekkó hídtartás (egy kéz, egy láb) - mindkét oldalra

Lakoma: saláta, tejfölös árpa, csirkemell gyros, párolt zöldségek, 3 tükörtojás

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr544877273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xlouw 2012.10.30. 16:55:51

Hali! Egy hete kezdtem a fegyencedzést, de előtte edzettem kondiban 2 évet. Lábemelésre például már ott is függeszkedésből csináltam ahogy itt a mesterlépésként jelölik. Lehet csinálni egyből a mesterlépést?

Xlouw 2012.10.30. 17:00:44

Illetve még 1 dolog! Elég megterhelést jelent a Jó magaviselet edzésterv? Azért kérdem mert a kondiban 2 éven keresztül heti 3x edzettem egy edzésen minden testrészt. Lehet itt is ezt?

jayworkout 2012.10.30. 18:08:13

hello!

nyilván ha már eljutottál odáig - ha nem is a fegyencedzés módszerével - megerősödtél hozzá, nyugodtan csináld.
a fegyencedzésben leírt edzéstervek inkább amolyan sablonok és útmutatók, írj magadnak személyreszabottat. te tudod, mi a legjobb neked!

üdv. Jay