HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

nem a cél tesz boldoggá, hanem az út

jayworkout 2012.11.01. 16:31

____________
húzódzkodás 

teljes húzódzkodás @30 kg - 1 x 2
teljes húzódzkodás @28 kg - 2 x 2
teljes húzódzkodás @24 kg - 1 x 4

visszavettem a súlyból és elkezdtem emelni az ismétlésszámot. mostantól, ha megvan az adott súlyból a 3 ismétlés, akkor fogok továbblépni a nehezebbre. jövőheti első próba 28 kg lesz.

felemás húzódzkodás @16 kg - 2 x 2 - mindkét kéz

szűk húzódzkodás mellig - 1 x 6
széles húzódzkodás -  1 x 3

egykezes húzódzkodás feltett lábbal - 3 x 1 - mindkét kéz
feltettem a lábam hátul egy puffra, és akkor segítettem, amikor nem bírtam már húzni. arról jutott eszembe, hogy régen így csináltuk a teljesnél, amikor még nem tudtuk, hogy segítő fogta a lábunk és segített.

Lakoma: saláta, csilis csirkemell párolt zöldségekkel, paprikás krumpli, csirkepörkölt, joghurt, magvak

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr24883920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.