HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

i'm back

jayworkout 2013.03.04. 20:18

planche.JPGhogy egyértelműen tudjuk, mi is az a támaszmérleg :)

támaszmérleg
lapocka vonogatás - 5 x 15
csípő forgatás - 1 x 5
alkarpalánk (plank) - 3 x 60 mp - egyperces szünetekkel. nem kezdtem bele a negyedikbe, mert a hasizmom készvan. 5 x 60 ig kell eljutnom.
lábemelés hátra hason fekve földszint felett - 1 x 10 - milyen szépen megfogalmaztam a nevét. heh
fekvőtámasz tartás - 5 x 60 mp
egyszerre a két láb emelése hátra hason fekve földszint felett - 1 x 5
egykezes fekvőtámasz tartás - 5 x 30 mp
könnyített támaszmérleg - fekvőtámasz tartásban karokra terhelés - 5 x 10 mp - úgy, hogy a lábfej van a földön és előrecsúszik szép lassan. 5 x 30 a cél. ez kőkemény még a csuklómnak. van hova fejlődni.
láb kitartás hátra hason fekvésben földszint felett - 1 x 15 mp - itt ugyan 1 x 10 mp van írva, de ezt fogom tovább is növelni.
feltett lábas könnyített támaszmérleg - 5 x 5 mp - itt is 5 x 30 mp a cél

ez persze nem lesz mindig ilyen hosszú. felmértem melyiket hogyan tudom. amik könnyen mentek már nem lesznek többször. nem lett meg elsőre minden, de egyáltalán nem is baj, mert nem tudom mikor jön ki a gymnastic bodies foundition 2, szal szórakozhatok velük egy darabig.

fekvőtámasz 
egykezes fekvő előredőlve gyűrűn - 3 x 6 - mindkét kéz 

halálszéria - a legnehezebbtől a legkönnyebbig, megállás és pihenés nélkül
egykezes egylábas fekvőtámasz - 5
egykezes fekvőtámasz zárt lábbal, kifordulással - 3
egykezes fekvőtámasz terpeszben - 1
persze mindkét kéz. ballal kezdtem, mert az a gyengébb. és a jobbal is uannyit csináltam.
azért a támaszmérleg felmérő után.. hű.

tolódzkodás @16 kg - 7/4 

húzódzkodás 

teljes húzódzkodás @32 kg - 5/4 

vazeee... utolsó próba 4/3 volt.. nem edzek egy hétig és erősebben térek vissza? :DDD

elülső mérleg gymnastic bodies rávezetők felmérése legközelebb, mert akkor már nem fog ennyi ideig tartani a támaszmérlegé.

fogás 

törülközős 2 kezesfüggeszkedés
fekvőtámasz ujjakon


Lakoma: csirkemell, párolt zöldségek, brokkoli, barnarizs 
most minden párolva, mert anya  kapott párolót. nagyon jó, szerintem mindennap fogom használni.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr795116576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2013.03.04. 22:52:30

Welcome back, már hiányoltunk.
A lábemelés hátra hasonfekve, az valami ilyesmi?
encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSGVW-51pyEvUlUKDMAMX-WsNMnxLpalYjF4PI6sn6dEYvKnvmzIQ
Ez a sáska póz a jógában.
Ha nem, akkor egyáltalán nem tudom elképzelni :)

Üdv: Flóra

angelocska 2013.03.05. 06:49:46

Ugyanezt akartam mondani, folytassuk a névadást. Szerintem is salabhasanát vagyis sáskát csinált :D Fekvőtámasz póz pedig chaturanga (csaturanga)? :D

Magánzárka · http://maganzarka.wordpress.com 2013.03.05. 15:46:04

Es en meg azt hittem,hogy a varjuallast nehez kitartani,hogy ne borulj el...

Hajra! :)