HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

ultimate diet 2.0

jayworkout 2013.06.01. 13:51

nem bírok tovább várni vele. nagyon felkeltette az érdeklődésemet, mikor először hallottam róla. akkor el is döntöttem, hogy kipróbálom a mostani programom végén (ha lement az insanity), de most úgy döntöttem, megcserélem. jövő hétfőtől elkezdem ezt. aztán ha ennek vége, lehet, hogy folytatom a másikat, vagy a helyzettől függően kialakítok egy újat. kajában pedig persze visszaállok a harcosok étrendjére, mert az kiváló még mindig

a diéta részletesen

rövidebben:

amikor a test a beállított kényelmes zsírmennyiséget eléri
( úgy érzem ez nálam már régóta elég állandó, és a harcosok étrendjével nem igazán jön már le, meg szerintem endo-mezomorf vagyok, azaz könnyen hízok zsírból, de könnyen is izmosodok aránylag, és a harcosok étrendjét nem tudom olyan pontosan belőni, hogy tökéletes legyen, meg mostanában az érettségi időszakában jött egy kis minimál zsír, amit még a fesztiválok előtt le akarok zúzni)
akkor küzd az ellen, hogy ez alá menjen. (nekem tippre 10-12%, és olyan 8at akarok, ami még egészsges, és fenntartható)

"az UD2 tulajdonképpen amennyire lehetséges megpróbálja utánozni a doppinghasználó genetikai elit sportolók szervezetében lejátszódó élettani jelenségeket."


a diétának két része van:
egy katabolikus - alacsony szénhidrát /alacsony kalória - max zsírégetésre

egy anabolikus - magas ch/magas kalória
és ezzel egyensúlyban is tartja az anyagcserét, nem borul fel

az edzés le van írva, hogy mikor milyen legyen.

hétfő-kedd
alacsony kalória/ch melleti
pumpáló edzés, glikogénürítés
15-20 ismétlést gyorsan, vagy 10-12-őt lassabban, melyekből összesen 10-12 széria lesz elegendő egy-egy testrész kiürítésére
az előírt ismétlést olyan gyakorlattal kell, amiből megtudod bukás nélkül

szerda
a kaja uaz, de itt már nincs gyurma, csak 40 p kardio (mondjuk egy insanity)

csütörtök
feles nap: délelőtt kardió, egész nap még az előző étrend
délután viszont jön egy rendes edzés - 6-12 ismétléses (amiket most csinálok minden délután)
célja a szénhidrát raktárak végleges kiürítése, és a glikogén tárolást ösztökélő enzimek felpörgetése a töltés előtt. emellett persze ez az edzés már izomnövekedést is megcéloz a nagy kajálás alatt. ezen a napon egész testes edzést kell végezni, de emiatt a szükség miatt, és a szénhidrát kimerülés már előrehaladott foka miatt elégséges 2-4 széria testrészenként.
az edzés után azonnal induljon meg a szénhidrát visszatöltés. a teljes töltési mennyiség 12-16 g/kg zsírmentes tömeg legyen, melyet a csütörtöki edzés utántól péntek estig kell elfogyasztani. ezt kísérje 2 g/tskg protein és kb. 50 gramm zsír.
az a furcsa jelenség áll fenn, hogy mivel a test mindenáron a kiürült glikogén raktárak visszaállítására akarja felhasználni a bevitt szénhidrátot, ezért a közben a szervezet üzemeltetéséhez elégetendő kalóriákat a testzsírból veszi el. ennek maximalizálására jó, ha a zsírbevitelre vonatkozó megkötést betartod, bár így nem lesz akkora élmény ez a zabálási nap.

pénteken nincs edzés, csak egész nap zabálás gyakorlatilag.

szombat:
megítéled a szénhidrát töltés sikerét. ideális esetben teltnek, feszesnek és szálkásnak kell látszanod
a cél az, hogy a testsúlyod a hét elején mért értéket ismét elérje, de mégis teltebbnek és szálkásabbnak nézz ki (persze faktoráld bele az egész diéta során leadott zsír súlyát, amennyivel a teljes súlyod feltételezhetően egyre kisebb lesz).
szombaton egy erőedzés jön (3x 3-6 ismétléses)
kaját itt te döntöd el, hogy normálisan eszel, hogy izomnövekedést maximalizáld, vagy kicsit csökkentve a ch-t és a kalóriát, hogy a zsírégetés maxon legyen.

vasárnap pihenő, és egyénileg döntöd el, hogy hogy eszel, de délutántól már érdemes átállni az alacsony ch-ra, hogy könnyebben induljon a köv ciklus

6-8 hétig csináld max, ha nem vagy kész, akkor 2 hét szünet és újra

"Az Ultimate Diet 2.0 egy kifejezetten energia, figyelem és fegyelem igényes zsírégető rendszer, amely azonban produkálja az eredményeket. A gyakorlat 0.7 kg heti zsírvesztést mutat izomveszteség nélkül akkor, amikor más módszerek már nem működnek."

én 3 hétig, június 3-tól fogom csinálni június 23-ig, azaz pont kész leszek a Hegyalja előttig.
a videóm pedig július közepe táján várható, mert a hegyalja után pár nappal megyek is tovább a VOLT-ra :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr665338905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vonyisz 2013.06.01. 16:00:39

átolvastad az eredeti cikket, ahonnan a tesztoszteron is vette? ha emléxel még, elküldtem a linket

Martin00783 2013.06.02. 19:26:35

Hello Jay! Lenne pár kérdésem ezzel a diétával kapcsolatban...magam is a harcosétrendet követem és mi tagadás látszik is de még rá akarok tenni egy lapáttal ezzel a ketogénes diétával így nyár előtt :)
Szóval első kérdésem: Mikor egyek?? (kövessem a harcosféle 1x sokat elvet vagy egyek többször.?)
2. a nonstop zabálás azt úgy érted h aznap amikor eszembe jut akkor egyek és ahányszor jólesik?
3. Mi számít a klasszikus értelemben véve alacsony CH tartalmú kajának? (lehet hülyén hangzik de ezzel még nem foglalkoztam mivel a harcosétrendben nemvolt rá szükségem) :D
Előre is köszi! :D

jayworkout 2013.06.02. 20:19:17

olvasd el a tesztoszteronos cikket, és abból írd össze magadnak. nem akarok úgy tanácsot adni, hogy még nem is próbáltam. a cikkben benne vannak a válaszok a kérdéseidre, a kaják szénhidrát/fehérje/zsír és kalória tartalmát pedig meg tudod nézni neten.

www.tesztoszteron.hu/emagazin_01_05_mrk823_ultimate_diet2.php