HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

így mennek mostanában az edzések

jayworkout 2013.10.23. 17:36

megy keményen bizony. működik királyul a terv. ímhol az összefoglaló 

Son_Goku___Saiyan_Species_by_NeDan89.jpg

(A) toló 1.

az eredeti tervtől eltérve ez a nap kizárólag a támaszmérlegről szól, Ati segítségével.
haladok vele szépen, csinálom az összes rávezetőt, jó lesz.

(B) láb 1.

az egylábas munka: a legnagyobb erősségem. fájdalmas edzés nap mindig. az idegrendszeremet is keményen megdolgozza. ahogy megyek végig a gyakorlatokon, a nehézség csökken, az ismétlésszám nő. gyilkos. de egyre szebb a forma, lassan nekiindulok a 32es bellel.

(c) húzó 1.

legvágyottabb gyakorlat ugyebár az egykezes húzódzkodás, erre csinálok sok rávezetőt, ráerősítésnek pedig a súlyos húzódzkodást. sajnos nagyon hozzászoktam az ajtókeresztbe illeszthető húzódzkodómhoz, azon bírom tartani magam sokáig a felső pozícióban, de a parkban levő csövön még nem igazán. munkafázis van.

(d) törzs 1.

törzs és has gyakorlatok dögivel. itt minden megy szépen és jól, nincs sok hozzáfűznivaló. a v lábemelésemet akarom legalább a talajjal merőlegesig felturbózni. egykezes egylábas hídas egyensúlyozással diszkózok.
az eltoló zászlóra most nagyon rámentem, Levi sokat segít benne. igazából az erőm megvan hozzá, már csak gyakorolni kell.

(e) toló 2.

függőleges tolás, a fő gyakorlat a kézenállásba nyomás. lassan haladok vele, mindig is ez volt a gyengém. mellette mennek a katonai nyomások, egyre magabiztosabban, lassan ideje elővenni újra a 32est, visszaerősödöm hozzá. gyakorlom a szabad kézenállást is, Dani segítségével

(f) láb 2.

kétlábas munka, elölguggolás. nagyon tetszik a gyakorlat. ismerkedési stádiumban vagyunk, de kedveljük egymást. a legutolsó ilyen edzésen 60 kilóval guggoltam 3 x 4-et.

(g) húzó 2.

vízszintes húzás. a lényeg itt a mellső- és hátsó függőmérleg. ezek is nagy fejlődésnek indultak, az eddigi edzéseim során csak próbálgattam őket gyakorlatilag, nem volt konkrétan ráedzés, egészértékű edzésnappal, most van. muszáj. mellette lefárasztónak a végén egykezes vízszintes húzást szoktam. a függeszkedést és az ujjas tartást minden nap csinálom, erre Vegitától kaptam egy jó ötletet, úgyhogy az mindig megy.

(i) tüdő, keringés, állóképesség

haláledzés Botival.

(j) aktív pihenő

ez lehet séta, kocogás, esetleg lájti futás. kosárlabdázni is kéne, mert felhoztam a labdát, de még egyszer sem került elő. kosárlabdázz már Dzsé!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr175595922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.