HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

te jó ég

jayworkout 2012.07.03. 18:44

kipróbáltam az első WOD-ot.... igaz kicsit nehezítve, mert 400 m helyett 440 m volt a pálya. 

nem tudtam mire vállalkoztam, amikor jelentkeztem erre a versenyre. a második kör után úgy éreztem, végem van.. egyszerűen kegyetlen. 

5 kör:
400 m futás
20 guggolás @16kg 
20 húzódzkodás

végig azt éreztem, hogy most azonnal fel kell adnom, és amint hazaérek, lemondom a jelentkezést. de nem tettem. 
a lehetetlen nem létezik. végigcsinálom !

ahogy Zsolti barátom mondaná:  "ki a komfortzónából!"

Lakoma: saláta, borsóleves, tejfölöscsirkepörkölt zöldbabbal, árpa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr884626485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása