HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

nappalba fordul az éj

jayworkout 2012.09.21. 19:03

reggel: katonai nyomás@24es bell - 1 x 3 mindkét oldal
holnap nyomni fogok egy maxot mindkét kézzel. rengeteget hozott a gtg.

iskolában: foci, kosár

itthon:
____________

húzódzkodás

kipróbáltam azt a módszert, amit Lakatos Péternél láttam: egy kötélre súlyt kötöttem, azt akasztottam a húzódzkodóra, és úgy nyomtam az egykezes húzódzkodást, hogy egyre kisebb súlyt raktam rá a segítő kézhez. 6kiló volt a legkevesebb, amivel sikerült. nagyon örültem neki, mert ez elég jó jel.

egykezes húzódzkodás 6kg segítséggel - 6 x 1 - mindkét kéz 

___________
fekvőtámasz

egykezes egylábas fekvőtámasz (azonos oldali kéz és láb felemeléssel) - 1 x 8 - mindkét kéz - ez meglepett

____________
lábemelés

manna gyakorlás

most csak a főgyakorlatok voltak, mert volt ma elég sportolás

Lakoma: saláta, csirkemelles rántotta, mexikói zöldségmix, darált marhahús

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr404794633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chapell 2012.09.22. 01:24:57

Látom nem csak a csirkemelles rántotta kedvenc, hanem a Mexikói zöldségmixből is lehet nálad egy hordónyi :D

jayworkout 2012.09.22. 10:19:52

@Chapell: na ja, köretből meg az a kedvenc :D

Góg István 2012.09.23. 17:57:45

Végre sikerült elolvasnom a "Meztelen harcos" c. könyvet... Hát most már értem az edzéstervedet. Mától én is elkezdem "olajozni a mozgásomat" :D De az erőlégzésnél mindig az aranyeres karatemester jut eszembe. :D

swapo 2012.10.01. 14:03:47

Szia,

segíts lécci, hogy is van ez a köteles rásegítés húzódzkodásnál? Hol lehet ezt megnézni Lakatos Péternél?
(vizuális típus vagyok, egyszerűen nem értem, most akkor a kötelet kell fogni, nem a rudat, vagy mivan??):-)

Köszi
süti beállítások módosítása