HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

500an a Facebookon

jayworkout 2012.10.29. 09:21

500. 
egyáltalán nem gondoltam volna, mikor létrehoztam ezt az oldalt, hogy valaha ennyi embernek fog tetszeni. mindenképpen örülök neki, hogy megcsináltam ezt, és a blogot is, mert annyi szeretetet, motivációt, biztatást kaptam tőletek, hogy az megfizethetetlen. nem csak ismertségeket köthettem, hanem igazi barátokra is leltem. köszönet azért a sok levélért, nem tudom, hogyan hálálhatnám meg! külön örülök neki, hogy sokan írtátok azt, hogy velem kapcsolatban ismertétek meg a Fegyencedzést, a Harcosok étrendjét vagy épp a Crossfitet. ha jól használjátok őket, ezek nagyon nagy segítségek lehetnek a célotok elérésében! 
mégegyszer köszönöm és mindenkinek kívánom, hogy legyen sikeres abban, amit csinál, legyen az edzés vagy bármi az életben! legyetek boldogok mindig, ok nélkül! és ha egyszer netán olyan hangulatban lennétek, hogy be akarjátok fejezni az edzést, gondoljatok bele, hogy miért kezdtétek el... :)

Jay

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr984876238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása