HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

vissza

jayworkout 2012.12.17. 16:54

lezajlott a szalagavató. megettem a bálon 15 húst, megtáncoltattam majdnem az összes lányt. most pedig vissza a komoly dolgokhoz :F

B.
____________

húzódzkodás


egykezes húzódzkodás rávezető - 1 x 4 mindkét kéz
felső fogással - 1 x 2 mindkét kéz

____________________
elülső-hátsó emelőkar

elülső - behúzott 
hátsó - széttett lábas

_____
fogás

függeszkedések, majomlétra

Lakoma: saláta, kacsamell, csikós tokány, zöldséges barnarizs

namaste!



láttad-e már a legislegelső videómat? :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr824969857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maximo88 2012.12.18. 20:27:56

Szia!

A húzódzkodáshoz te hogyan melegíted be az alkarod?

Én eddig 2x10 vízszintes húzást és 1x10 bicska húzódzkodást csináltam meg, aztán jöhetett a 2 sorozat teljes húzódzkodás. Viszont a mai már sorozatban a 2. olyan edzésem volt, amikor a bal alkarom feszítő izmai nagyon megsínylették a dolgot. (Szerintem szabályosan csinálom a gyakorlatokat.)

köszönöm a választ!

jayworkout 2012.12.19. 16:58:26

hello.

én sima vállkörzést szoktam csinálni, meg teljes húzódzkodást bemelegítésnek. ha úgy érzed, hogy kevés volt a bemelegítésed és amiatt volt, csinálj több bemelegítést!

üdv. Jay
süti beállítások módosítása