HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

fesztiváltest - tizenhetedik-tizennyolcadik-tizenkilencedik nap

jayworkout 2013.06.21. 17:45

szerdán végleg véget értek a gimnáziumi tanulmányaim. a szóbeli remekül sikerült. :) bementem, gondoltam: na jó, kezdjük azzal, hogy most kihúzom a Tótékat. nézegetem a borítékokat... na jó lesz ez. elveszem: Tóték. :D kész. tudjátok, vonzás, meg ilyesmi

szerda

érettségi, este bankett.

edzeni sajnos nem volt időm. kajával próbáltam nem nagyon elcsúszni, ezért megettem 13 különféle húst, nem ettem hozzá rizst, se krumplit (a paníron így is volt nyilván valamennyi ch) aztán megittam az este folyamán 3 liter fehér bort :D amiben 90 g ch van, szóval annyira nem is rontottam el, mint gondoltam :DDD

persze edzésnek nem nevezhető, de minimál mozgás volt, 3 l bor után egykezes-egylábas fekvőket nyomtam, és sokszor krokodil fekvőtámaszban közlekedtem.

na mindegy, ez a nap bele volt kalkulálva a programba.

csütörtök

a regeneráció napja volt ez. a melegre, és a fáradtságra való tekintettel nem edzettem, hanem áttettem péntekre

kaja: 10 tojás + zab

péntek

a rend felborulásának megelőzése érdekében ma egy izomedzés, utána rengeteg krumplis tészta, mert az előző négy napban (csütörtökön kis kivétellel) megint 50 g ch-n voltam. holnap pedig megyek Pestre, délelőtt 10-re Gergőék Street Workout szemináriumára délután 16.00-kor pedig PowerBuilder bemutató szemináriumra a Thorba. úgyhogy lesz ott energia bőven. kell is, szerintem durvákat fogok edzeni most.

kézenállásban fekvő - 3 x 6 - könnyebben, mint eddig. jóval könnyebben.
egykezes egylábas fekvőtámasz - 3 x 6 - sima
teljes húzódzkodás @32kg - 2 x 6 - ez is laza
egylábas guggolás @ 24kg - 2 x 6 -  finom
állásból állásba híd - 3 x 6 
v-tartás - halálig 3x 

kaja: krumplis tészta.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr565372280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása