HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

rozscsinta - JÓ ÉG!

jayworkout 2013.10.16. 19:38

az univerzum összes energiája, illetőleg az én összes hálám integrálja hulljon erre a szegedi jányra:

asdas.jpg

OLYAN FINOM RECEPTET ADOTT, HOGY ARRA NINCS IS SZÓ! sem több szóból álló kifejezés, ha már itt tartunk.

márpedig egy kiadós elölguggolásos buli után, amit nem rég zavartam le, egy ilyen táp vár itthon:

IMG_20131016_185506.jpg

IMG_20131016_185510.jpg IMG_20131016_185514.jpg

persze nem volt meglepetés annyira, mivel magamnak csináltam edzés előtt :D :D de egyébként itt már betoltam 3-at, mire eszembejutott, hogy lefényképezzem.

az a helyzet, hogy az eredeti receptjét (a biztonság kedvéért) úgy, ahogy van megdupláztam. és nagyon jól tettem.

szóval 30 dkg teljes kiőrlésű rozsliszt, 6 tojás, 3 dl tej, fűszer és csá. tetejébe: fokhagymás tejföl, sült szalonna és hagyma, reszelt sajt. olyan finom, mint az állat. és amit vékonyabbra csináltam, annál olyan érzésem volt, hogy ez édesen ízesítve abszolút teljhatalmú palacsinta lesz. te jó ég. nem tudok nyilatkozni a jóízlés határain belül. és EGÉSZSÉGES WAZZE

amúgy az edzések mennek természetesen, sokan kérdezgetitek, hogy milyen a jelenlegi edzésterv, hogy megy, holnap írok egy kis összefoglalást :)

Namaste!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr845578009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nand 2013.10.18. 11:16:16

Szerintem ezt csak azért posztoltad, hogy megmutasd, milyen csinos lány kísér téged figyelemmel...
süti beállítások módosítása