HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

leves. pont

jayworkout 2014.11.03. 21:03

derég írtam.

hanem?

következő cikkem teljes mértékben mentes a megkereséstől, azaz magamtól írom, nem is tudnak róla. még mielőtt valaki azt hinné, hogy kapok érte valamit. ezért most nem. de úgy érzem, megéri írni róla, mert szenzációsnak találom.

a lényeg a következő, hölgyeim és uraim:

én, ahogy feljöttem Pestre, egyértelműen mutattam jelét:

mozgás, táplálkozás, pihenés - szent.

nem érdekel semmi, amíg ezek nincsenek rendben. amíg nem edzettem és nem főztem, meg ettem, addig nem csinálok mást. egyszerű szabályok - várható eredmények. a tavalyi év során egyetlen egyszer ettem itt fent Pesten étteremben: a testvérem szülinapján a Trófeában. minőségi volt, teljesen rendben. de ettől függetlenül továbbra sem vágytam arra, hogy bármikor bármilyen kifogásból étteremben, neadjisten gyors étteremben egyek. 

nem bízom abban, amit nem én főzök.

ehhez képest, édes bátyámnak sikerült rávennie pár hónapja, hogy menjek el vele valahova. 

- gyere, tényleg, tökéletesen minőségi, teljesen házi főzésű, friss levesek. a csávó járja a világot a receptekért, mindent helyben kipróbál és onnan hozza az alapanyagokat, tele egészséges cuccokkal, brutális. és csak 450 Ft.

hát eléggé húztam a szemem. na de jól van. oké. 

az első, ami meglepett: elképesztő hosszú sor. nocsak.

a kiszolgálás egy szóval: zseni. erre nem lehet mást mondani. velem még életemben nem voltak ilyen kedvesek semmilyen szolgáltatás során. fiatalok, mosolyognak, láthatóan nem megjátszottan, hanem szívből, abszolút jó kedvük van. és ez baromi jó. emellett a bajszos faszi úgy váltott angolra, miután utánam jött egy külföldi nőci, hogy még a hangszíne is más lett, kb anyanyelvi szinten. szép.

IMG_4075.JPG

ami fogad: minden nap más levesek, kiírva előre, h miben mi van. már a nevükből és a leírásokból is kitűnik, hogy van egy-két olyan különleges, amit még életedben nem kóstoltál. meg természetesen olyanok is, amiről azt hiszed, tudod milyen, ha jól van elkészítve.

 

nagy betűvel írom a következőket, ha nem baj

soha életemben nem ettem még ilyen finom leveseket.

 

komolyan mondom. nem találok szavakat. szeretek és tudok főzni, ilyen családban nőttem fel, otthon is nagyon jól főznek. sőt, barátaim között is több remek szakács van. ettől függetlenül az előző, nagy betűvel írt mondatomat olvasd el még egyszer. zseniális. szenzációs. olyan ízharmóniák, igazi receptek, full egészséges összetevőkből. fantasztikus. 450 fuckin forintért. verhetetlen. 

na ezért van ott mindig ilyen sor, bármikor megyünk. 

ja, azóta már vagy 10-szer voltam.

10746839_975927442422673_395780009_o.jpg

gratulálok, minden elismerésem! így tovább!

egyébként van egy Pasta nevü hely is, nem messze a Levestől. a Kálvin téren. ugyanaz, mint az előbbiekben leírt, csak tésztákkal. áhhh. kész vagyok. magyar vállalkozás, magyar fiatalok. na ebben van a jövő, ha teszünk le valamit az asztalra. :)

egészséges, finom. bemegyek és ott van készen, frissen, melegen. ott csinálják előttem. zseni. 

namaste

Leves. fb oldal
Pasta. fb oldal

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr356861125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása