HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

betyárkodás

jayworkout 2012.08.18. 16:39

a tegnapi nap kurvajó volt! :D elmentem Zsoltihoz, most találkoztunk először. pontosan olyan, amilyennek megismertem a neten, jó gyerek. beszélgettünk rengeteget, mindenféle témában, megmutatta a bellel a kedvenc gyakorlatait, aztán megnézte, hogy csinálom az enyémeket. kipróbálva a tanácsát ELSŐRE sikerült tökéletesen kinyomni lendület nélkül bal kézzel a 24est, amit eddig még soha !!! hát eszméletlenül örülök neki :D ezenkívül még kipróbáltam a 32est, lendülettel ki tudtam nyomni! és húzódzkodtam vele egyet.
aztán edzettünk közösen Dáviddal, Marcival és Flórával. nagyon jól éreztem magam. egy videót is felvettünk, a fegyencek örömére, a fekvőtámasz lépéseken haladunk végig :) az edzés után vendégül láttak Zsoltiék, olyan volt, mintha valami drága étterembe mentem volna, valami hihetetlen. nagyon finom volt és nagyon jól laktam :DD
aztán még elmentünk sörözni és beszélgetni, hangulatos volt és sok hasznos dolgot hallottam edzésről, nem edzésről is. nagyon jól éreztem magam és remélem, hogy minél hamarabb találkozunk/edzünk majd újra!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr304717878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása