HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

zseniális hétvége - 2 - vasárnap: országos Fegyencedzés találkozó

jayworkout 2013.04.10. 07:46

nagyon vártam ezt a napot. és ezzel nem csak én voltam így. megérte várni. végre  nem csak neveket láttam a monitoron, hanem igazi embereket, élőben, arcokat, hangokat :) felemelő érzés volt találkozni veletek. legtöbbünk, köztük én is, egyedül edzünk általában, így egy ilyen alkalom remek élményekkel gazdagít. 

rengetegen voltunk. tudtam, hogy sokan leszünk, de nem gondoltam bele ténylegesen. amikor Zsoltival 10 körül megérkeztünk, nagyon meglepett, hogy Misi azzal fogadott, hogy van, aki már fél 10 óra lent várakozik. azt hittem, hogy majd 11-re, a kezdésre fognak beszállingózni az emberek. ebből is látszik, hogy mekkora volt az érdeklődés.

rengeteg sportoló jött el. voltak, akik nemrég kezdték az edzéseket, ugyanakkor részt vettek szinte már profi sportolók is. külön öröm, hogy vendégül láthattuk a HunBars jeles képviselőit, így köztük Mazsi barátomat is. most találkoztam először a Calisthenics Kingz Hungary vezetőjével, Koloszár Danival is. kiemelnék még két személyt, akiknek a megjelenése sokat jelentett számomra, és nagyon motiváló volt. Szabó Ernő bá', a fegyenc csoport Rocky Balboája is eljött, és bebizonyította: a kor nem számít. példaértékű a teljesítménye, és a fizikumát is megirigyelhetné a mai fiatalok 90%-a. a képen egy- egy ujjon húzódzkodik éppen. utánacsinálod?

player.jpg 

a másik ember pedig egy mozgássérült atléta, aki hatalmas motiváció volt mindannyiunknak. ő bebizonyította, hogy a lehetetlen tényleg nem létezik. elképesztő öröm volt látni a lelkesedését. már beszélgettünk egy ideje az interneten, mindig írta, hogy mennyire készül. ez meg is látszott! olyan edzést lenyomott nekünk, hogy Zsoltival tátott szájjal bámultunk. lazán nyomta a teljes fekvőtámaszokat, aztán mondtam, hogy próbáljon meg egy szűket, és az is sikerült neki! a lábemelésnél pedig gyakorlatilag közel a mesterlépést mutatta be nekünk a bordásfalnál. elképesztő és nagyon tiszteletreméltó. 

a hivatalos program szerint, amit korábban Zsoltival ketten ötlöttünk ki, 10-11 között volt a gyülekező és az ismerkedés. ekkor még az emberek kissé elszeparálódva, mindenki a saját barátai között volt. Zsoltival tudtuk a dolgunk, és bele is vágtunk. Zsolti mondott egy kis köszöntőt, bemutatta a későbbi állomásvezetőket ( Angelocskát, Bozóki Gergőt, Mazsit és engem), elmondta röviden, mi lesz a program és belekezdtünk. 

az első program a Kiesős játék volt. a hat gyakorlat egyes lépésein mentünk végig, a legkönnyebbtől a legnehezebbig. jómagam és Angi mutogattuk a gyakorlatokat egyesével, majd mindenki egyszerre utánunk. csodás látvány volt, hogy ilyen sok ember egyszerre csinálja. azt hiszem jó ötlet volt, amikor kitaláltam, hogy az eszközös feladatokhoz válasszunk társat. ez közelebb hozta az embereket, oldotta a hangulatot, és többször vicces is volt :)

convicttraining15-player.jpg

guggesz.jpg

convicttraining2-player.jpg

zsoltifekvő.jpg

convicttraining3-player.jpg

convicttraining11-player.jpg

miután végigértünk a 6 gyakorlat lépésein, kötetlenebb rész következett. a sportolók itt már összevegyültek, megkezdődött a tanácskozás, tapasztalatmegosztás, gyakorlatozás. 

nem sokkal később elkezdtük az Állomásokat, a gyakorlatklinikákat. Gergő kézenállásba nyomás, Zsolti fekvőtámasz, Angi guggolás, Mazsi húzódzkodás, én pedig a híd állomás vezetője voltam. igaz az én állomásom egy idő után kicsit átment Harcosok Étrendjébe :D de tanulságos volt megosztanunk egymással a tapasztalatainkat.

ezután eljutottunk a Versenyekhez, amit már többen is vártunk. rengeteg gyakorlatban mérhették össze az erejüket atlétáink. nagyon jó volt a hangulat, akik nem versenyeztek biztatták a többieket. külön szeretném kiemelni, hogy a maximum teljes fekvőtámasz versenyt és az egykezes fekvőversenyt is Szabó Ernő bá' nyerte. bizony, fiatalok, fel van adva a lecke! :D volt egylábas guggolás, max hídtartás, függeszkedés, kézenállásban fekvőtámasz, max varjútartás, max húzódzkodás és még sokféle verseny. annak örültem a legjobban, hogy amikor elfogytak az általunk összeírt ötletek, a többiek sorra jöttek oda, hogy legyen már ilyen verseny , meg olyan is meg emilyen. ez nagyon király volt. a plank versenyben egészen elképesztő teljesítményt nyújtva Szabó Gábor 7 perc 45 másodpercig bírta! azonban ellenfelét sem felejthetjük el, ő csak pár másodperccel korábban maradt el, ami szintén lenyűgöző teljesítmény. hirtelen ötlettől vezérelve összehoztunk egy kötélhúzó versenyt is. nagyon poén volt.

aztán megcsináltuk a nagy közös képet, hogy megmaradjon az emlék erről az egész király napról. utána sok mindenki fotózkodott még külön-külön is.

convicttraining16-player.jpg

a fotózás végeztével visszatértünk a tanácskozáshoz és a gyakorlatozáshoz. sok hasznos ötletet és tanácsot szereztünk mindannyian, azt hiszem kijelenthetem ezt. eszméletlenül jól éreztem magam, nagyon feltöltött és sokat adott ez a nap. többen kérdezték, hogy mikor lesz a következő. szerintem nyáron mindenképpen szervezzük. bográcsozás és tábor ötlete is felmerült. én simán benne vagyok a szervezésben, ha lesz igény!

az eseményről egyébként rengeteg fénykép és videó is készült, ezeket majd feltöltöm a facebook oldalra, ha megkaptam őket.  

Namaste !

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr595214090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása