HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

pihenő

jayworkout 2012.03.30. 20:33

buli előkészületek, bevásárlás, miegymás, pénteki edzés vasárnap!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr284350933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.03.30. 21:46:04

Elolvastam a Meztelen harcos könyvet, melyben sok jó dologról vettem tudomást. Viszont pár dolgot nem értek, melyben a segítséged kérném. Először is, ha fegyencezésnél is folyamatos feszítéssel, s spirálozásal kell dolgozni, vagy ott nem? És felméréseknél pedig simán, vagy ott is végig feszítve kéne végrehajtani a gyakorlatot a minél nagyobb ismétlésszám érdekében?

jayworkout 2012.03.31. 08:52:51

nyilvánvalóan, minél többet használod, annál több extra energiát ad. én akkor szoktam alkalmazni, amikor érzem, hogy nehezedik az ismétlés egy adott gyakorlatból. a magas szintű gyakorlatoknál, ahol egy ismétlés is nehéz, ott végig. felmérés alatt az insanity fit tesztet érted? én ott még nem alkalmaztam, szerintem ez erőt igénylő gyakorlatokra vonatkozik, nem állóképességire, bár kitudja, próbáld ki!

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.03.31. 10:13:08

Nem, nem arra godnoltam, hanem például suli fekvőtámasznál. Vagy teszem azt fekvőzésnél akkor kell, amikor már érzed, hogy fáradsz, s akkor nyersz innen egy kis plussz erőt, vagy végig? Meg számomra még az nem derült ki, hogy ha így nyerek plussz erőt az is olyan hatásos izommunka, mintha nem hasnzálnám?

jayworkout 2012.03.31. 11:13:59

én csak a végén szoktam, de kísérletezz! tapasztald ki, hogy a legjobb neked. igen, ugyanolyan hatásos izommunka.
süti beállítások módosítása