HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

variáció

jayworkout 2012.05.17. 15:23

Mindenekelőtt szeretném bejelenteni: Sátán barátom ma elérte a 2 x 20 egylábas guggolást! szemtanúi lehettünk és együtt ordítottunk Vegetával, hogy sikerülhessen. nagyon jó edzés volt!
Vegeta pedig ma csinálta meg először a 9.lépés haladóját, azaz 2 x 20 egylábas guggolást támasszal!

Guggolás
 
már egy ideje elértem az abszolút mesterlépést, sőt egy kicsit meg is döntöttem egy hete (3x50) :D így most azt gondoltam, új vizekre evezek. az autóeltolás eddig is nagyon tetszett, úgyhogy ezentúl egyik héten guggolok, másik héten autót tolok 100 méteren és mérem az időt.az első eredmény:
autóeltolás 100m :  36 s

Fekvőtámasz kézenállásban

(5) - Teljes fekvőtámasz kézenállásban - 4/2/3/3/2
(6) - Szűk fekvőtámasz kézenállásban /több, mint felek/ - 1/3/3/6
(7) - Felemás fekvőtámasz kézenállásban, medicinlabdával /felek/ - 1 x 3 mindkét oldal

de főleg a szabad kézenállást gyakoroltam

Híd

(10 -mesterlépés) - Állásból állásba híd - 1 x 1
ma egy érdekes kísérletet tettem, a lehető leglassabban mentem le hídba, hogy minden centiméterért meg kelljen küzdeni és ugyanígy vissza. tanúlságos volt

Nyak

fejenállásban nyakra oldalra fordulás - 1 x 6 mindkét oldalra
(szószerint fejenállás, kézzel csak egyensúlyoztam kicsit)
ez enyhén intenzívebb a bírkózóhídnál

Medicinlabda

felülések közben Sátán mindig visszadobta a medicinlabdát

Kettlebell

Katonai nyomás @16kg - 1 x 10 mindkét kéz
még mindig csak a 16ossal...

Front lever

Front leverbe emelgetések
Behúzott lábbal lábkitolások

regeneráló kaja:4 főtt tojás, zöldségek

Lakoma: saláta, csirkemelles kölesragu

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr594522117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása