HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

mi ez?

jayworkout 2012.07.11. 17:37

kézenállásban fekvőtámasz
(6) - szűk kézenállásban fekvőtámasz - 1 x 1 - csak teszt, de most pihentettem inkább, mert a katonai nyomás úgy érzem nagyon sokat kivett belőlem tegnap

guggolás
(13) - egylábas guggolás @24 kg - 1 x 2 - mindkét láb - súlyos.

híd
hídtartás @24 kg - gyakorlás

palánk

behúzott lábas palánk gyakorlás

zászló
gyakorlás

tolódzkodás

sima, teljesen előredőlve - 1 x 7 - szerintem ez sokat fog segíteni a palánk progresszióban is

back lever

gyakorlás

ugrás

előre, fel

Lakoma: saláta, zöldségleves, krumplipüré, csirkecombok, mexikói zöldségköret


4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr764646031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erikweb 2012.07.12. 18:33:21

Hello, mar regota figyelemmel követem a blogodat, csak igy tovabb. És én is elkezdtem edzeni, elöte nagyon sokat olvastam a dologról, de még lenne pár kérdésem.
1.Harcosok étrendjével kapcsolatban nem tapasztalsz a delutáni orákban gyengeséget?
2.A hidegzuhany segiti az izom regenerálódását?

jayworkout 2012.07.12. 22:03:08

hejhó!
köszi.
1. soha. ez maximum az elején lehetséges.
2. erről nem tudok. de rendkívül erősíti a szívet, felfrissít, segít a bőrfeszesítésben és regenteg pozitív hatása miatt érdemes mindennap nyomni.

TheBerzerker 2012.07.13. 13:30:54

@jayworkout: A hidegzuhanyt én is régóta be akarom iktatni. De ilyenkor az egész zuhanyt hidegvízzel nyomod, vagy csak mondjuk a végét?

jayworkout 2012.07.13. 14:35:26

az egészet. de néha úgy csinálom, hogy hideg-meleg-hideg-meleg-hideg. ez állítólag jót tesz a keringési rendszernek.
süti beállítások módosítása