HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

mma

jayworkout 2012.09.15. 17:26

bővítettem a skálám. Vegeta szólt, hogy ma itthon edz, úgyhogy elmehetek zsákolni, ha akarok. persze, hogy akarok :D

először itthon hirtelen felindulásból dobáltam a 24es bellemet az udvaron, rendkívül kellemes élmény volt 

aztán irány a régi hely, ahova bokszolni jártunk az elején. ott kezdtem el edzeni :) amikor megérkeztem, épp a bring it on ment, szal nem gyenge bevonulózeném volt.

45 perc volt:

boxzsák - ütés, rúgás, könyöközés, térdelés
kb 80 kilós zsák dobálás, mozgatás, guggolás velena ez az, amit a fegyencedzésből hiányolok, amit a saját testsúlyos gyakorlatok nem helyettesíthetnek: a cipekedés. itt most nem súlyzókra gondolok, amikor szépen beülsz a keret alá és felállsz vele, hanem amikor olyan tárgyakat kell megfogni és mondjuk arrébb vinni vagy eldobni, amiken semmi fogás nincs. na ez funkcionális és jó. a fegyencedzésben egy ilyet ajánl, a futás variációjaként, a tűzoltó sprintet, amikor a társadat a válladra kapod és elszaladsz vele. de szerintem mindenképpen jó lenne nehéz tárgyakat emelgetni és mozgatni.
gyorsítólabda csapkodás - na hát ez még nem úgy megy, mint Rockynak. :D de élvezetes dolog

és a végén még rámentem a zsákra kesztyű nélkül, fckyea

Lakoma: saláta, rántotthús, rizs, párolt zöldségek, tejszínes csirkemell durumtésztával

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr114779002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angelocska 2012.09.15. 22:05:02

Kb. 15 hónapja nem püfföltem zsákot... pedig jó dolog nagyon! :(
süti beállítások módosítása