HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

bell

jayworkout 2012.09.24. 20:40

egész órás bell volt ismét crosson. megjegyzem én ezt mindig nagyon szeretem. az elején a súly választásnál odarohantam direkt egyből egy 20asért :)
tabata jellegű volt a dolog 45 mp munka - 15 mp pihenő, 4 gyakorlat x 3 kör volt egy menet. és három ilyen menet volt.

a gyakorlat mellé írom az eredményeimet a 3 körben

I.:
1. katonai nyomás jobb kéz- 12,11,7
2. katonai nyomás bal kéz - 12,11,7
3. lendítés (ezt nem számoltam, csak 45 mp egyfolytában)
4. guggolás - 20,20,20

ezután váltottam 10 kilós játékbellre, mert mondták, hogy szakítás jön, azzal meg én ugye még nem nagyon betyárkodnék
II.:
1. szakítás jobb kézzel : 20,20,20
2. szakítás bal kézzel: 20,20,20
3. szumó guggolás: 20,20,20
4. hátra kitörés: 23,22,23

az utolsóból csak két kör volt, az elsőt 10 kilóval, a másodikat 20-al csináltam, de itt már nem számoltam
III.:
1.felülés bellel
2.ülésben törzsfordítás bellel
3. térd - bell összeérintések
4. fekvőtámasz pozícióban húzgáltuk egyik kéztől a másikig a bellt, felváltva

nagyon király volt az egész, az első kör volt durva. örültem, hogy a nyomások ilyen jól mennek, lendület nélkül. hozza a 24es az erőt.

Lakoma: saláta, karfiolleves, csirkemell, rizs, kecsketej zab




4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr634800509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Echoes 2012.09.24. 21:22:45

szép kis edzés, tabata nagyon pöpec kis dolog, én burpeevel, swinggel meg sprinttel csinálom, de még mindig olyan, mintha vastüdőm lenne, a szivem meg úgy ugrál az edzés végére, hogy majd meghalok

fittolder 2012.09.25. 08:40:38

No majd amikor ezeket kombináljuk DU-el, DL-el, burpeevel, guggolással....:-)
süti beállítások módosítása