HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

karácsonyi nosztalgia

jayworkout 2012.12.24. 12:59

ahogy tegnap ígértem a facebookon, most soha nem látott képek következnek. nagyjából akkor készültek, amikor elkezdtem az első edzéseimet, még jóval a fegyencedzés és a többi előtt. körülbelül 2010. december

dagijay3.jpg
Vegita iskoláztatott. a jobb oldalt levő emberképződmény én voltam. :D
dagijay2.jpg
Én, Vegita és Sátán

dagijay1.jpg

hát így néztem ki 2010. decemberében. :) 



most, hogy közeledik az év vége, a napokban írni fogok 2012ről egy összefoglalót képekkel, élményekkel, mindennel. 

Nagyon boldog karácsonyt kedves Olvasóim! :)

namaste

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr494979996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angelocska 2012.12.25. 07:48:21

Én csak ennyit tudtam mondani, és tényleg kicsúszott hangosan: "Aztaaaaa"
süti beállítások módosítása