HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

ürítsd ki a tudatodat

jayworkout 2013.01.17. 20:25

iskolában maradtunk Malterral talajtornát gyakorolni. nekem már sikerült a tarkóbillenés kéz nélkül és erőt vettem magamon, kiürítettem a szemetet a fejemből és megcsináltam a kézenátfordulást :D nagyon örültem neki. aztán már nem féltem többet tőle, lazán megcsináltam jó sokszor. itthon konkrét edzés nem volt, nagynénémékhez mentünk, hogy mutassam be neki a fegyenc lépéseit, mert ő is el fogja kezdeni. utána nyomtam még pár teljes és szűk kézenfekvőt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr675024248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása