HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

parizel challange

jayworkout 2013.03.30. 15:54

tudom, hogy parizer helyesen, de így szoktam meg óvodás koromban.nos hát megtörtént az eset.

Balázzsal még októberben fogadtunk. ő azt mondta, hogy március vége előtt elérem az ezer követőt. én azt mondtam, hogy nem. veszítettem.

mivel mindig hirdetem az egészséges életmódot és perxe mindenki tudja, hogy nem eszek napközben, ezért a legkegyetlenebb kombinációt találta ki Balázs. meg kellett ennem délelőtt, az iskolában 1 kiló fehér kenyeret, fél kiló parizellel. a régi szép 92kilós idők emlékére. természetesen kikötés volt, hogy az oldalra is fel kell kerülnie.



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr785184053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása