HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

hurts

jayworkout 2013.05.09. 19:22

lábemelésre gondoltam ma. ennek megfelelően el is kezdtem.

lendületes lábemelés rúdig - 3 x 20 - ez a cf-es gyakorlat. szeretem néha így, nem csak simán.
l-tartás bukásig

itt elindultam befelé, hogy készen vagyok. aztán útközben tudathasadásom lett. elkezdtem üvölteni magamra belül, hogy : - ENNYI? ezért jöttél ki? tényleg ennyire vagy képes csak?
nagyon meglepődtem magamon. ezután

ablaktörő ablaktörlő - 2 x 5
v-tartás
térdemelés-láb kinyújtás-vissza - 1 x 10
sárkányzászló extrém lassan - 1 x 5
Son Goku felülés - 1 x 6
behúzott lábas elülső mérleg tartás

az élet igenis szép.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr585291728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása