HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

fesztiváltest - hatodik-hetedik nap

jayworkout 2013.06.10. 13:09

szombat

reggel, még indulás előtt néztem magam a tükörben, és eszméletlenül meg voltam lepődve. az előző napi krumplis tészta töltés után meg voltam győződve, hogy ez a kúra fasság. ezt írta:

"Először is a szombat reggel alkalmas arra, hogy megítéld a szénhidrát töltés sikerét. Ideális esetben teltnek, feszesnek és szálkásnak kell látszanod anélkül, hogy negatív módon felfújódott, vagy vizes lennél."

valahogy tökéletesen eltaláltam a mennyiségeket és az edzéseket szerintem, mert szemmellátható volt az egyhetes (!) eredmény. menni fog ez.

aztán mentem is a sportfesztre, remek nap volt. épp töltődik fel róla a videó youtubera, de erről írok majd egy külön bejegyzést. 

a kaja ezen a napon gyakorlatilag harcosok étrendje volt, egy pár kisebb különbséggel. lement két doboz sör a vacsora előtt :D Zsoltiék láttak ismét vendégül, már fel voltak készülve rám. imádom őket. és a kaja se volt semmi:

saláta, brokkoli, karfiol, halrudacska, muffinformában sütött baconra ütött tojás, fokhagymás mártás, sültkrumpli

fejedelmi volt. valójában már vasárnapi kaja volt, mert éjfél után ettünk :) de alapjában véve nagyon jó volt, és nem is rondította el a kúrát. köszönöm szépen!

vasárnap

hazajöttem, és eljött az ideje a mérésnek. előző vasárnap 79.1 kg voltam. most 78.4! mindezt úgy, hogy semmivel nem látszódok kisebbnek, csak feszesebb lettem. nagyon tetszik a dolog, azt hiszem be fog válni.

nem edzettem már, kaját sem számoltam most, húslevest ettem, csirkepörköltet tarhonyával és zöldségekkel

a ciklus indul újra!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr995353869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása