HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

dolgok

jayworkout 2013.09.18. 18:46

nos, egy-két dolog, amit hasznosnak találok megosztani:

  • nem fogok naponta blogolni, hogy mit csináltam, ezt egy valódi edzésnaplóba vezetem már. akkor fogok írni, ha lement egy ciklus (A-J nap), akkor mindig egy hosszú összefoglalót, h miket edzettem, milyen volt, sötöbö
  • már felvettem az sw vs fegyenc videoblog részt, csak még nincs megvágva, de a hétvégére felkerül
  • a fegyencedzés csoport videóját már elkezdtem vágni, légyszíves ne kérdezgessétek naponta, hogy hogy áll. majd elkészül egyszercsak. karácsonyra biztosan.
  • a flash mob valszeg a jövő héten lesz, írni fogok róla időben!
  • kiírtam facebookra logótervező versenyt, nézzétek meg, jelentkezzetek!

namaste!

1368925_714608008556582_1948974348_n.jpg

köszDöme :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr45522666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása