HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

legjobb

jayworkout 2013.12.21. 13:42

edzeni jó.

egy jó baráttal edzeni: legjobb 

 

mielőtt hazajöttem most szerdán, megbeszéltük Atival, hogy pont fentlesz ő is, csapassunk már egy kis edzést, a biztonság kedvéért. nagyon örültem neki, joggal.

a hideg minket persze nem állít meg, elmentünk az új parkba, és vidámkodtunk egyet. nagyon király volt. hivatalosan is felfogadtam Attilát a támaszmérleg - edzőmnek :D videónaplót is indítottam róla, így láthatjátok majd, hogy egy ilyen komoly erőelemben mennyi munka van.

ati4_1.jpg

épp most járt le az előző mikrociklusom, most következik az idei utolsó:

III. mikrociklus:  technika + tömeg

A) technika

  • egykezes húzódzkodás
  • hátsó függőmérleg
  • mellső függőmérleg
  • oldalsó mérleg (zászló)
  • támaszmérleg

B) tömeg

  • felvétel + guggolás + lendülettel nyomás
  • elemelés
  • kézenállásba nyomás falnál + kézenállásban emelvényről kontrollált leengedés (negatívba)

tanultam abból a hibámból, amit az előző program során vétettem. néha a kevesebb több. az előzőben rengeteg gyakorlat volt, mindent akartam. ez így nem működik. minél kevesebb dologra koncentrálunk, annál több energiát tudunk beletenni, tehát érdemes korlátozni a gyakorlatok számát. később majd más kerül elő, mindig sorrendet, prioritást kell felállítani. az edzésemről mostantól hetente fogok összefoglalót írni, hogy haladok.

Attila révén pedig szerencsére hatalmas segítséget kapok a támaszmérleg fejlesztéséhez, ennek nagyon örülök.

a következő videónkban már egymás mellett nyomjuk majd a legkegyetlenebb fekvőt :F

szóval ez a helyzet most. a 20. szülinapomat tegnap így kezdtem ünnepelni, nagyon fun volt :)

most így, hogy szünet van, hivatalos ígéretet teszek nektek, hogy el foglak titeket árasztani cikkekkel, videókkal és mindenféle vidámsággal. :)

egyébként pont most került fel a korábbi közösségi videónk, ebből a szép kis parkból

Namaste! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr525703317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása