HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

mentális felkészülés megint

jayworkout 2012.06.22. 20:58

sokat edzettem ma fejben. mert ugye pihenő volt. meg meditáltam. jó volt. bár sokszor úgy éreztem, hogy nem bírok tovább egyhelyben maradni .. de mégis rávettem magam, hogy ma csak pihenjek. július elején jön majd az első komolyabb videóm és ennek a részletein gondolkoztam. valami menőt akarok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr464605513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása