HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

INDUL

jayworkout 2012.09.03. 16:57

reggel:
katonai nyomás  @24 - mindkét kézzel 1-1
szűk kézenállásban fekvőtámasz - 1x1
napüdvözlések
________________________________________________________________________
húzódzkodás

pár centis egykezes húzódzkodások felülről indítva, mindkét kézzel egyre biztosabban
egykezes húzódzkodás bicepsz és váll közötti fogással - 10 x 1 mindkét oldal
___________
fekvőtámasz

egykezes egylábas fekvőtámasz (ellentétes kéz-láb felemeléssel) -1 x 7 - mindkét kéz
_________
lábemelés 

lábemelés rúdon túl EXTRA lassan - 1 x 2 - annyira lassan csináltam, amennyire csak tudtam. így csak kettőt tudtam csinálni, de állítom hogy jobban elfáradt a hasizmom, mint általában

a hasazásnál most fordulóponthoz jutottam. úgy érzem, teljesen kimaxoltam a gyakorlataimat (lábemelés, goku felülés, sárkányzászló). ezért itt az ideje, hogy belefogjak a legnehezebb hasizom gyakorlatba, amit valaha láttam. a MANNA



________
kettlebell
 

3as létra viking katonai nyomás 24el, pihenő nélkül, lendülettel - zsír dolog!
____
nyak

Pantera. a robbanékonyságra edz. 3 szám abszolút headbeng, vagy ha úgytetszik elmebeteg fejrázás
_________
front lever

gyakorlás
_____
fogás

saskarom - 2 x 10
emelőkaros fekvőtámasz ujjakon - 1 x 1 - most próbáltam először, olyan érzés volt, mintha bármelyik pillanatban kitörhetne az összes ujjam. leginkább félelmetesnek mondanám
törülközős felemás lógás mindkét kézzel

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr44749413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angelocska 2012.09.03. 21:12:35

Sok sikert ehhez a gyakorlathoz. Én még egyelőre arról álmodom, hogy földön tudjak L-ülést csinálni... :)

jayworkout 2012.09.03. 21:39:17

köszönöm.
ha még nem nagyon sikerül a földön, próbáld először korláton!

angelocska 2012.09.03. 22:20:09

ott megy, azzal "szórakázom" egyelőre :)
süti beállítások módosítása